• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Funderar på natoband till min blå 58a. Någon som har erfarenhet av originalet? Är det värt 1800 pix? Även kikat lite på MN straps från Erikasoriginals.com. 75 euro är ju rätt mycket billigare, men svårt att veta vilket som är bäst när man inte kan klämma och känna. Vad har ni/ vad hade ni valt?

Funderar på natoband till min blå 58a. Någon som har erfarenhet av originalet? Är det värt 1800 pix? Även kikat lite på MN straps från Erikasoriginals.com. 75 euro är ju rätt mycket billigare, men svårt att veta vilket som är bäst när man inte kan klämma och känna. Vad har ni/ vad hade ni valt?
63982223-110F-469B-AD6B-6774B2342B5C.jpeg

köpte precis originalet och det är värt pengarna tycker jag

Gillar UTE watch co via Hodinkee. Riktigt bekväma.

Någon som vet vad jag behöver för mejsel för att korta länken på min bb58 Bronze?
gärna en länk till sidan med så jag kan klicka hem en också😊
tack

Tillbaka
Topp