Av alla teasers de senste åren kan detta nog vara den jag har mest förväntingar på.
Härligt att se något annat än dykare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Blir spännande att se vad som presenterasAv alla teasers de senste åren kan detta nog vara den jag har mest förväntingar på.
![]()
Kan bara hålla med. Följt deras lanseringar sen 2011 och känner mig bra uppspelt i år med deras antydningar på Fieldwatch/Explorer. Konstigt hur Basel/WW är lite som julaftonHåller med! Blir spännande att se vad som presenteras![]()
Hehe, instämmer. Min enda tröst är att ingen verkar få ut den just nu. De enda jag vet har sålt är Krons ett ex och Nymans ett ex (i Sverige) möjligt det är fler.Jag ringde Bergströms i GBG idag och frågade hur det går med Pelagos FXD som jag skrev upp mig på i december. De sa att de hade fått in EN (display-ex) och att de inte visste när de skulle få fler.
Det är ju helt sjukt! Vad sysslar Tudor med? De kommer ju hinna släppa en med svart tavla innan jag får tag på en.
Finns nog några fler, tyckte jag såg nån tidigare t tråden som handlat en i Jönköping tex.Hehe, instämmer. Min enda tröst är att ingen verkar få ut den just nu. De enda jag vet har sålt är Krons ett ex och Nymans ett ex (i Sverige) möjligt det är fler.
Just detta är väl smolket i bägaren inför W&W nästa vecka. Att oavsett vad de släpper så kommer det med sannolikhet inte finnas något tillgänligt.
-2, +4 spd är väl det som sägs?! Men som du säger verkar de flesta gå bättre än så. Min brukar snitta +0,7spdHej på er!
Hur bör man tänka med tidshållningen på en BB58 inköpt 2020? Vad är rimligt att förvänta sig? Gjorde nyss en mätning på min vilket resulterade i -2.9 spd. Har läst om flertalet BB-ägare som ligger typ 0.5-1. Hur ser det ut för er?
Då ligger jag till och med lite utanför spannet med andra ord-2, +4 spd är väl det som sägs?! Men som du säger verkar de flesta gå bättre än så. Min brukar snitta +0,7spd
Ja vi får väl se vad som dyker upp , kan ju hända att det blir något som gör att jag kliver av från FXD spåret, men vi får seSjukt nöjd med denna, använts rejält sen december. Taggad inför nästa veckas release minst sagt, vore så kul med något helt nytt utanför Black Bay serien!
![]()
Snarare att du får två spårJa vi får väl se vad som dyker upp , kan ju hända att det blir något som gör att jag kliver av från FXD spåret, men vi får se![]()
Nej inte något nytt om FXD , kan ju vara bra med två spår också vi får seSnarare att du får två spår
Inget nytt kring fler leveranser av FXD än?
Stört på riktigt att de inte fått in fler. Larvigt skulle jag sägaNej inte något nytt om FXD , kan ju vara bra med två spår också vi får se![]()
Tidigt ute med sommartid ser jagBra tryck i 925:an![]()
Ja det måste ju vara rätt tid när man vaknarTidigt ute med sommartid ser jag
Hur är intrycket nu efter en vecka?Bronze 58 är bra grejer![]()
![]()
Det är riktigt bra, klockan var väldigt guldfärgad ny men den får en riktigt snygg mörkare och jämn färg ganska fort. Snygg tavla med 3,6,9 och ett av marknadens bästa spänne på en klocka i mitt tyckeHur är intrycket nu efter en vecka?
Längtar tills jag får ta på min på fredag![]()
Riktigt cool bildBronze 58 är bra grejer![]()
![]()
Finns ungefär 200 sidor om det här i trådenBlåa eller svarta 58 och varför ?
BlåBlåa eller svarta 58 och varför ?
Den mörknar fort alltså?Det är riktigt bra, klockan var väldigt guldfärgad ny men den får en riktigt snygg mörkare och jämn färg ganska fort. Snygg tavla med 3,6,9 och ett av marknadens bästa spänne på en klocka i mitt tycke![]()
Vad är det för tavla?Blå
![]()
skämtsido, frågan har ställts 100 tals gånger som @galácticon skriver. Tror att svarta vunnit med en hårsmån. Tycker alla 58or är bra. Man kan inte gå fel vilken man än väljer. Beror på hur samlingen ser ut i övrigt.
Det är en jubileumsmodell som Nymans gjorde.Vad är det för tavla?Tänker på texten.