• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den mörknar fort alltså?
surfat runt lite och frågan är ju hur fort det går, eller om det kan undvikas?
har ingen erfarenhet av brons.
klockar är superläcker.

bild from the internet
70299CDE-2DA0-47EE-AD26-F03D9766C3B6.jpeg
Det ska nog mycket till för att den ska se ut som på bilden tror jag😅 men när den är helt ny så är den nästan för guldfärgad för min smak, nu ser den bättre och ”lugnare” ut. Man skall ju tydligen kunna återställa den med lite olika knep så det skall nog testas framöver efter lite mer patinering😃
 
Brons är ju speciell såklart med tanke på Boutique only. Keramiska och guld visste jag inte var kluriga, där ser man!
 
Samma här. Men kanske annat läge söderut i landet? 🤷🏼‍♂️
Tudorläget i Malmö har aldrig varit så lattjolajbans, ens när det inte var hype-tider. Berggrens i stan behandlade alltid styvmoderligt i sin gamla lokal med ett litet urplockat skåp och galleriabutiken Hours på Emporia brukar vara mer påfyllt men har bara ett skåp med plats för typ 10 klockor. Har iofs inte besökt nya Berggrens på länge men misstänker det är det samma, var egentligen framförallt Omega som fick ett lyft i deras nya lokal.
 
Tudorläget i Malmö har aldrig varit så lattjolajbans, ens när det inte var hype-tider. Berggrens i stan behandlade alltid styvmoderligt i sin gamla lokal med ett litet urplockat skåp och galleriabutiken Hours på Emporia brukar vara mer påfyllt men har bara ett skåp med plats för typ 10 klockor. Har iofs inte besökt nya Berggrens på länge men misstänker det är det samma, var egentligen framförallt Omega som fick ett lyft i deras nya lokal.
Ja det här är ju ett problem i vårt lilla land. Tilldelningen blir inte så stor generellt sett.
 
Tillbaka
Topp