Blir spännande imorgon
Hoppas såklart på en ny Ranger-aktig modell i mindre storlek som alternativ till BB36.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Och en online shop med oändlig stockBlir spännande imorgonHoppas såklart på en ny Ranger-aktig modell i mindre storlek som alternativ till BB36.
Har ett knepigt förhållande till min. Använder mest den blå men vet att om jag skulle sälja OG så kommer jag att sakna den direkt och börja leta efter en ny. Så den får stanna. Sedan upplever jag den nog som strået vassare under sommarmånaderna. Men vaffan.... nu har snart en ny Ranger att se fram emot.... eller?![]()
Haha jag köpte om både den svarta och den blå. Det fungerade helt enkelt inte att vara utan, då var det bättre att de får ligga oanvända någon vecka eller så.Mm, jag håller med. Senaste halvåret har den inte fått så mycket handledstid. Samtidigt är det skönt att alltid veta att den finns där i klocklådan och den är ju en grym "allrounder".
Haft 2st svarta och en blå så även om man säljer den finns det ju en stor risk att man köper en igen
Är lite tudelad inför morgondagen.. En del av mig vill se något riktigt spännande släpp samtidigt som en del inte vill det då jag håller på att spana på en annan klocka![]()
Såg den också för ett tag sedan , men vi får se om 12 timmar. Men om det är samma ruljangs i utrullningen av dessa nya klockor som FXD de vete sjutton om om jag köper någotHaha jag köpte om både den svarta och den blå. Det fungerade helt enkelt inte att vara utan, då var det bättre att de får ligga oanvända någon vecka eller så.
Instämmer med känslorna inför släppet imorgon. Är också sugen på lite annat och en ny Tudor känns ju på ett sätt lite ensidigt. Så vi får väl hoppas på att det bara är Royal serien med olika färger, kanske en Tiffany dial Royal
Edit: Såg denna nu, äkta eller inte upp till var och en att avgöra
Haha jag köpte om både den svarta och den blå. Det fungerade helt enkelt inte att vara utan, då var det bättre att de får ligga oanvända någon vecka eller så.
Instämmer med känslorna inför släppet imorgon. Är också sugen på lite annat och en ny Tudor känns ju på ett sätt lite ensidigt. Så vi får väl hoppas på att det bara är Royal serien med olika färger, kanske en Tiffany dial Royal
Edit: Såg denna nu, äkta eller inte upp till var och en att avgöra
Riktigt trist om det inte bygger ut med ny serie typ Ranger. Blir kul att se om ett gäng timmar!
Kände innan att Black Bay epitetet börjar kännas lite urvattnat och trist. Sedan kan man iof fundera på vad Black Bay Pro innebär.
Håller med. Inget av dessa släpp symboliserar den känsla de ville förmedla med sina teasers. Om inte BB Pro är ngt helt nytt och åt ranger hållet?Riktigt trist om det inte bygger ut med ny serie typ Ranger. Blir kul att se om ett gäng timmar!
BB Pro låter spännandeHåller med. Inget av dessa släpp symboliserar den känsla de ville förmedla med sina teasers. Om inte BB Pro är ngt helt nytt och åt ranger hållet?
Jag är även lite pepp på nya stål/guld BBn.BB Pro låter spännande
Eller marinblå keramisk BB (som gissat ovan). Att pro syftar bl.a. på master chronometer"BB Pro" skulle väl vara nån ny variant av fältklocka då kanske? Fri från den gamla Ranger-estetiken (=pittt-visare?)
Sorry men bilden tidigare i tråden får jag inte till blå… är väl vad jag gissar solklart den den svarta keramiska.Eller marinblå keramisk BB (som gissat ovan). Att pro syftar bl.a. på master chronometer![]()
Men GMT passar väl ändå in i det?Håller med. Inget av dessa släpp symboliserar den känsla de ville förmedla med sina teasers. Om inte BB Pro är ngt helt nytt och åt ranger hållet?
Kanske, jag tolkade dock ”time to explore the world” som en klocka mer åt ranger hållet och inte GMT. Berodde nog främst på bergsklättraren och att man nämner landscapesMen GMT passar väl ändå in i det?
Så kan det ju vara eller till hösten som dom gjorde med FXDBlir intressant, däremot när det gäller Tudor så kan jag tänka mig att de kör ett släppt närmare sommaren eller under hösten och på så sätt undviker att konkurrera med de andra släppen.
Instämmer ska bli intressant att se kopplingen. Även om personen på bilden inte ser särskillt explorig ut.Kanske, jag tolkade dock ”time to explore the world” som en klocka mer åt ranger hållet och inte GMT. Berodde nog främst på bergsklättraren och att man nämner landscapes
![]()
Japp, har för mig att BB58 blå släpptes separat också. Eller var det enda släppet '20?Så kan det ju vara eller till hösten som dom gjorde med FXD
Tror Royalserien släpptes 20 först i Asien på våren sedan resten av världen på höstenJapp, har för mig att BB58 blå släpptes separat också. Eller var det enda släppet '20?
Bb39 i TiffanyblueNy BB36. In house-verk eller bara nya färger tro? Ser ut som en BB39 också..![]()
Smsar AD nu direkt!Bb39 i Tiffanyblue![]()
Har redan bokat den som kommer till SverigeSmsar AD nu direkt!
Alltid ska någon förstöra!Har redan bokat den som kommer till Sverige![]()
Lugn du får ta över vårdnaden sedanAlltid ska någon förstöra!![]()
En grön-svart vridning på GMT:nInstämmer ska bli intressant att se kopplingen. Även om personen på bilden inte ser särskillt explorig ut.
Exakt, varför göra det mer komplicerat än såEn grön-svart vridning på GMT:n![]()