Exakt, varför göra det mer komplicerat än såEn grön-svart vridning på GMT:n![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, varför göra det mer komplicerat än såEn grön-svart vridning på GMT:n![]()
Lite förvirrande att de anger 31 36 39 41 . Nuvarande är ju 32?Ny BB36. In house-verk eller bara nya färger tro? Ser ut som en BB39 också..
Edit: Verkar vara tvåton?
Kul med ny GMT dock, hoppas på 39mm utförande
Den är ovanlig på KS. Vet att @Nilzén hade en. Han postar dock inte så ofta.Hur sällsynt är BB36 i silver? Inte sett en enda bild på den dyka upp under den korta tid jag försökt hänga med i tråden.![]()
Provade på den själv och gillade tavlan. Förstår ej varför den är så impopulär.Den är ovanlig på KS. Vet att @Nilzén hade en. Han postar dock inte så ofta.
Jag gillar den också. Har varit nära att slå till. Hade dock önskat lite mer kontrast mellan visare/index och den silvriga tavlan..Provade på den själv och gillade tavlan. Förstår ej varför den är så impopulär.
Om den knackade w&w sidan är riktig så känns det ”meh” på pappret. Men Tudor brukar alltid vara bättre i handen. Sjukt nyfiken på BB Pro och GMT. Däremot lite tveksam till att de fått in ett GMT verk i en 39mm modell.Bara några timmar kvar nu tror ni det blir flip eller flopp idag![]()
Jag tror det kan bli bra trots att vi inte kunde se att någon Ranger blev omnämnd. Kan dock tycka det är lite tråkigt att (om) man kör snowflake-visare på allt även denna releasen.Bara några timmar kvar nu tror ni det blir flip eller flopp idag![]()
Instämmer. Har ägt den svarta och upplevde att den blir väldigt ”platt” efter ett tag. Och som nämns ovan saknar den vita helt kontrast. Inte riktigt min stil, känns lite ”Kent” konsert 1998 (när allt skulle vara i helvitt).Jag gillar den också. Har varit nära att slå till. Hade dock önskat lite mer kontrast mellan visare/index och den silvriga tavlan..
Ett svar på Explorer II vore roligt. En BB36 i 39 mm skulle jag uppskatta. Jag tycker 36 är för litet och 41 för stort på en klocka utan vridring, blir för mycket tavla.Jag tror det kan bli bra trots att vi inte kunde se att någon Ranger blev omnämnd. Kan dock tycka det är lite tråkigt att (om) man kör snowflake-visare på allt även denna releasen.
Om den kommer med FXD måtten och i titanium så kan det vara intressantDet enda jag hoppas på är en GMT i 39mmDet lär väl dock bara bli en ny färg i nuvarande storlek.
Om den kommer med FXD måtten och i titanium så kan det vara intressant
Hade helt glömt av den serien. Men tack för att du påminnde, verkligen……Största antiklimaxet måste i alla fall vara nya släpp från Fastrider-serien![]()
Riktigt bra!Väckte lite sug faktiskt![]()
Väckte lite sug faktiskt![]()
Tycker att timvisaren såg väldigt liten ut om man jämför med de andra BB58 visarna?Väckte lite sug faktiskt![]()