• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sex år gammal 36a krigar på

D3B24B78-D89E-4945-ADE5-31CCC4B14D62.jpeg
 
Bara några timmar kvar nu tror ni det blir flip eller flopp idag
image.jpg
Om den knackade w&w sidan är riktig så känns det ”meh” på pappret. Men Tudor brukar alltid vara bättre i handen. Sjukt nyfiken på BB Pro och GMT. Däremot lite tveksam till att de fått in ett GMT verk i en 39mm modell.
Tror att BB36 etc. kommer med olika färger på tavlan. 🤷🏻‍♂️
 
Jag gillar den också. Har varit nära att slå till. Hade dock önskat lite mer kontrast mellan visare/index och den silvriga tavlan..
Instämmer. Har ägt den svarta och upplevde att den blir väldigt ”platt” efter ett tag. Och som nämns ovan saknar den vita helt kontrast. Inte riktigt min stil, känns lite ”Kent” konsert 1998 (när allt skulle vara i helvitt). 😉
 
Nej det var tyvärr inget som jag riktigt går igång på men får nog kolla på live innan jag vet riktigt.
 
  • Like
Reactions: iko
Vet inte om ni märkte att BB31, 36. 39 och 41 nu har inhouse samt T-fit spänne? Borde innebära att även vanliga kommer att uppdateras så smånignom.
 
Tillbaka
Topp