• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

BB Pro känns verkligen som en fullträff. Tycker även den tar mycket från P01 som jag dragits till, men P01 med sina lugs hade aldrig funkat på mig :) spännande att se i verkligheten.
 
Jag försökte men fick samma gamla generiska svar: ”Vet inte om vi får några, kanske begränsat antal, tar inga beställningar”.

Jag har antagligen fortfarande ingen ”relation” med min AD då trots köp av BB58 i höstas. 🤪
Så kan det vara men sedan vet de ungefär lika mycket som du och jag i dagsläget , de kommer säkert att få veta lite mer om några dagar.
 
Så kan det vara men sedan vet de ungefär lika mycket som du och jag i dagsläget , de kommer säkert att få veta lite mer om några dagar.
Japp och det kan ju ändras rätt snabbt. Exempelvis FXD hade inget intresse alls under första veckan sedan började Hodinkee etc. skriva om den och sedan ramlade det in intresseanmälningar. Hoppas däremot att de pumpar upp produktionen nu på alla sina modeller. Tycker Omega är föredömlig när det gäller syncade releaser med tillgänglighet.
 
Slänger upp en mysig big rose mellan allt snack om nya tudor-släppen, trevlig kväll! 👍
IMG_20220328_101954_767.jpg
 
Spännande släpp idag! Jag avvaktar lite och hoppas kunna gå se lite mer bilder/filmer på den först.
Nu blir det nattning av lilleman tillsammans med min enda BB58, den svarta såldes idag... Får se om jag klarar mig bra utan den annars blir det att köpa den igen för tredje gången🤣

20220330_191304.jpg
och vi citerar:
Mm, jag håller med. Senaste halvåret har den inte fått så mycket handledstid. Samtidigt är det skönt att alltid veta att den finns där i klocklådan och den är ju en grym "allrounder".
Haft 2st svarta och en blå så även om man säljer den finns det ju en stor risk att man köper en igen🤣
Är lite tudelad inför morgondagen.. En del av mig vill se något riktigt spännande släpp samtidigt som en del inte vill det då jag håller på att spana på en annan klocka🤣

så frågan blir: när köper du en svart BB58?
 
Är det modellen i silver ? Isåfall, kan du skriva lite om vad du tycker om den ?
Ja det är 925:an .
Jag gillar den skapt tavlan skiftar från mörkt till ljust grått beroende på ljus. Har den både på lädret och Tudors tygband gillar båda banden har även ett grått gummiband från Vanguard straps.
Kan bara säga gott om denna klocka, har ju använt den dagligen i 30 dagar nu och lessnar inte på den.
Många har ju varit rädda för att silvret skall ändra färg och gulna tycker inte att min har ändrats nämnvärt.
Har du något att tillägga @SalvadorDali
 
Senast ändrad:
Ja det är 925:an .
Jag gillar den skapt tavlan skiftar från mörkt till ljust grått beroende på ljus. Har den både på lädret och Tudors tygband gillar båda bande har även ett grått gummiband från Vanguard stryps.
Kan bara säga gott om denna klocka, har ju använt den dagligen i 30 dagar nu och lessnar inte på de.
Många far ju varit rädda för att silvret skall ändra färg och gulna tycker inte att min har ändrats nämnvärt.
Har du något att tillägga @SalvadorDali

Jag håller med!
Har haft den svarta och blåa men detta är faktiskt den jag trivs allra bäst med och aldrig tröttnar på. Det är något med färgkombimationen som gör det tror jag. Matt silver mot det grå/bruna i vridringen och tavlan gör sig skitbra imo!

Köpte min i Juni förra året och kan inte heller se att den direkt ändrat färg, även om jag bar den nästan varje dag förra sommaren.

Bara att köpa @Equilibrium !😊
 
Jo tyvärr, tjock verkar vara en feature på Tudor. Får ledningen aldrig se modellerna från sidan innan de säger ”kör på den” på Tudorfabriken???

I övrigt är det en finfin modell, men profilen sänker den.

Känner likadant. Hade verkligen hoppats att en 39a i deras släpp inte blir för tjock. Får nog bli att testa den och se för min del...
 
Urverk i nya Pro är exakt samma som i nuvarande 41mm GMT modellen
Så samma tjocklek som den
Kommer bli aningen hög, men en vanesak
 
Tillbaka
Topp