Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La just en beställning på en PRO
Någon fler som beställt idag.
Vad fick du för besked om leveranstid?La just en beställning på en PRO
Någon fler som beställt idag.
Inget men dom är nere i Schweiz och kollar släppet så borde veta om några dagar.Vad fick du för besked om leveranstid?
Haha fan… Det där blev mitt inlägg nr 1000Det enda jag hoppas på är en GMT i 39mmDet lär väl dock bara bli en ny färg i nuvarande storlek.
Jag försökte men fick samma gamla generiska svar: ”Vet inte om vi får några, kanske begränsat antal, tar inga beställningar”.Jajjemen, blev en beställning här också!
Gigantisk vet jag inte men det ser väldigt likt ut min gamla Big Block som ju när man tänker på det har i stort sett samma "officiella" mått.Tycker att den ser gigantiskt hög ut på denna handled åtminstone...
Så kan det vara men sedan vet de ungefär lika mycket som du och jag i dagsläget , de kommer säkert att få veta lite mer om några dagar.Jag försökte men fick samma gamla generiska svar: ”Vet inte om vi får några, kanske begränsat antal, tar inga beställningar”.
Jag har antagligen fortfarande ingen ”relation” med min AD då trots köp av BB58 i höstas.![]()
Japp och det kan ju ändras rätt snabbt. Exempelvis FXD hade inget intresse alls under första veckan sedan började Hodinkee etc. skriva om den och sedan ramlade det in intresseanmälningar. Hoppas däremot att de pumpar upp produktionen nu på alla sina modeller. Tycker Omega är föredömlig när det gäller syncade releaser med tillgänglighet.Så kan det vara men sedan vet de ungefär lika mycket som du och jag i dagsläget , de kommer säkert att få veta lite mer om några dagar.
En Tudor Yachtmaster hade dem väl kunnat trolla framVad förvånad jag blir över att Tudor släpper något inte en jävel där ute efterfrågat.
Ska bli fantastiskt på fredag att få använda denna igenJa vi måste ju ha lite klockor också bara 1 dag kvar på OWG nu![]()
och vi citerar:Spännande släpp idag! Jag avvaktar lite och hoppas kunna gå se lite mer bilder/filmer på den först.
Nu blir det nattning av lilleman tillsammans med min enda BB58, den svarta såldes idag... Får se om jag klarar mig bra utan den annars blir det att köpa den igen för tredje gången
![]()
Mm, jag håller med. Senaste halvåret har den inte fått så mycket handledstid. Samtidigt är det skönt att alltid veta att den finns där i klocklådan och den är ju en grym "allrounder".
Haft 2st svarta och en blå så även om man säljer den finns det ju en stor risk att man köper en igen
Är lite tudelad inför morgondagen.. En del av mig vill se något riktigt spännande släpp samtidigt som en del inte vill det då jag håller på att spana på en annan klocka![]()
Jag gillar den. Men explorervibbarna går ej att förnekaHere you go
Är det modellen i silver ? Isåfall, kan du skriva lite om vad du tycker om den ?Ja vi måste ju ha lite klockor också bara 1 dag kvar på OWG nu![]()
Jo tyvärr, tjock verkar vara en feature på Tudor. Får ledningen aldrig se modellerna från sidan innan de säger ”kör på den” på Tudorfabriken???Thick Boi! Men ser inte orimligt ut.
![]()
och vi citerar:
så frågan blir: när köper du en svart BB58?
Japp, exakt som en Big Block.Thick Boi! Men ser inte orimligt ut.
![]()
Ja det är 925:an .Är det modellen i silver ? Isåfall, kan du skriva lite om vad du tycker om den ?
Ja det är 925:an .
Jag gillar den skapt tavlan skiftar från mörkt till ljust grått beroende på ljus. Har den både på lädret och Tudors tygband gillar båda bande har även ett grått gummiband från Vanguard stryps.
Kan bara säga gott om denna klocka, har ju använt den dagligen i 30 dagar nu och lessnar inte på de.
Många far ju varit rädda för att silvret skall ändra färg och gulna tycker inte att min har ändrats nämnvärt.
Har du något att tillägga @SalvadorDali
Jo tyvärr, tjock verkar vara en feature på Tudor. Får ledningen aldrig se modellerna från sidan innan de säger ”kör på den” på Tudorfabriken???
I övrigt är det en finfin modell, men profilen sänker den.
Det är min förhoppningTrist att inte hela BB58-familjen fick T-fit. En span jag har, nu när BB pro släppts borde det finnas möjlighet att få tag på en clasp som även passar BB58 i stål och göra ett eget byte. Tankar kring det?