• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Efter OWGM så är det skönt att ha på Chronon igen.
A8AD3ED1-1513-4287-ABCB-478F4D9757DD.jpeg

Då det vankas semester så passade jag på att beställa hem lite band.
982A9D6B-8AD6-45DA-8456-07E127FB53CC.jpeg

Tveksam till att alla passar estetiskt, men då får dom hamna på en annan klocka så det var liten chansning.

Väntar nu bara på ett Svartgummi och ett Nato från O2 straps, men dom verkar turnera runt en del, jag redan fått 18 UPS uppdateringar innan dom ens lämnat staterna.

Tveksam till att alla passar estetiskt, men då får dom hamna på en annan klocka så det var liten chansning.

Väntar nu bara på ett Svartgummi och ett Nato från O2 straps, men dom verkar turnera runt en del, jag redan fått 18 UPS uppdateringar innan dom ens lämnat staterna.
02 straps är 👍🏻👍🏻
Även om det tar tid med leverans

Racing- / Rallyband till den borde vara riktigt fint, eller?

Kultigt JPS-stuk på den klockan. 👍 Nästan snyggare än JPS-Daytonan.
Det finns band med passning så du slipper glipan om du skulle vilja ha det. Googla tex curved end strap black bay.

instämmer, den ser helt OK ut till den kommer på handleden. Hade varit bra att få se hur den kryper under skjortärmen.
Den är ju lika tjock som Chronon som jag har och den smiter under skjortärmen.
Hoppas att den som jag beställt dyker upp snart, så vi får svaret.
Tycker den ser ok på alla de videos som cirkulerar.
Men som sagt vad vi får se när den kommer på live.

Tjena! Funderar på att kränga av min Submariner 116610LN och köpa mig en Tudor Black Bay Chrono:https://www.tudorwatch.com/en/watches/black-bay-chrono/m79360n-0002.
Vad har ni för erfarenhet av denna klocka? Vad ligger priserna på service? Svart eller vit tavla?
Antingen så är jag blind eller så har Krons och Nymans tagit bort sin prislista för service. I alla fall så stod all sådan bra info där.

Du går upp en del i storlek (diameter och tjocklek så jag säger som föregående talare: in och prova!

Antingen så är jag blind eller så har Krons och Nymans tagit bort sin prislista för service. I alla fall så stod all sådan bra info där.

Du går upp en del i storlek (diameter och tjocklek så jag säger som föregående talare: in och prova!
Jo jag försökte kolla priser där men fungera inte.

Ok tack. Bor i Göteborg så det blir svårt. Tack sökte och såg att det var baserat på B01.
Knalla in på Bergströms och prova vad som nu finns inne av Black Bay i 41 med vridring så får du en uppfattning om hur den bärs. Boett och länk är ju samma, iaf på min BB chrono och min BB GMT. Vit panda eller svart reverse panda på chrono är förstås en ren smaksak men man bör helst försöka se båda IRL vilket förstås inte är så lätt, lyckades dock med det en gång hos Bergströms och mitt val efter det blev svart.

Tillbaka
Topp