Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jäklar, tack - bra bilder och den ser lite knubbig ut. Men är lite sugen, så ser fram emot att testa.BB58 vs BBP från Brent Miller Time på YouTube:
![]()
![]()
![]()
BB58 vs BBP från Brent Miller Time på YouTube:
![]()
![]()
![]()
Ja jäklar, tack - bra bilder och den ser lite knubbig ut. Men är lite sugen, så ser fram emot att testa.
Jag har ändå läst om många som provat den och menar att den varken är topptung eller att tjockleken upplevs något speciellt på handleden. Jag har svårt att förstå hur det kan vara så med tanke på hur bland annat ovan bilder ser ut.Herregud det är värre än jag tidigare upplevde det på bild!#fatty
Tack för delningen
Det där gör inte direkt att köpsuget ökar…BB58 vs BBP från Brent Miller Time på YouTube:
![]()
![]()
![]()
En av få klockor jag är sugen på att skaffa för tredje gångenÄntligen tillbaks i forumets bästa tråd efter OWGM![]()

Herregud det är värre än jag tidigare upplevde det på bild!#fatty
Tack för delningen
Jag tror den kan vara bra. Med lug måtten som en BB58 (47mm l-2-l) och tjockleken på 14,7mm är inte en jätteskillnad mot FXD som är 14.3mm. Sedan är det skillnad i vikten eftersom FXD är i titan.Det där gör inte direkt att köpsuget ökar…
Fan vad bra dom är.Äntligen tillbaks i forumets bästa tråd efter OWGM![]()
Gör det!En av få klockor jag är sugen på att skaffa för tredje gången![]()
www.instagram.com
CoolKan vi alla vara överrens om att Tudor äger Nato-gamet?!
![]()
TUDOR WATCH CLUB på Instagram: "PICK YOUR FAVORITE #TUDORWATCH ⌚️#WATCHESANDWONDERS ROCK'S 🤘🏻 🌊 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON INSTAGRAM, FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO [UNPAID BRAND ADVERTISING] 📽 @TUDORWATCH_CLUB ⌚️ @TUDORWATCH #tudorwatch
1,735 likes, 49 comments - tudorwatch_club April 3, 2022: "PICK YOUR FAVORITE #TUDORWATCH ⌚️#WATCHESANDWONDERS ROCK'S 🤘🏻 🌊 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON INSTAGRAM, FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO [UNPAID BRAND ADVERTISING] 📽 @TUDORWATCH_CLUB ⌚️ @TUDORWATCH #tudorwatch #tudorblackbay...www.instagram.com
Dom är svårslagna.Kan vi alla vara överrens om att Tudor äger Nato-gamet?!
![]()
TUDOR WATCH CLUB på Instagram: "PICK YOUR FAVORITE #TUDORWATCH ⌚️#WATCHESANDWONDERS ROCK'S 🤘🏻 🌊 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON INSTAGRAM, FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO [UNPAID BRAND ADVERTISING] 📽 @TUDORWATCH_CLUB ⌚️ @TUDORWATCH #tudorwatch
1,735 likes, 49 comments - tudorwatch_club April 3, 2022: "PICK YOUR FAVORITE #TUDORWATCH ⌚️#WATCHESANDWONDERS ROCK'S 🤘🏻 🌊 FOLLOW THE #TUDORWATCHCLUB ON INSTAGRAM, FACEBOOK & PINTEREST 🛡️ LINK IN BIO [UNPAID BRAND ADVERTISING] 📽 @TUDORWATCH_CLUB ⌚️ @TUDORWATCH #tudorwatch #tudorblackbay...www.instagram.com
Sedär!Dom är svårslagna.
Nytt spänne på PRO:n. Like it!
![]()
Jag kan hålla med om att det där ser lite trist ut. Kanske inte alla som bryr sig men jag förstår din frustration. Vet att det är en del som har eller har haft samma problem med sina BB58, men min står prick i mitten.Har använt denna sen i fredags, men har nästan börjat irritera mig lite att triangeln (pluppen) inte är exakt klockan 12.
Är det något ni har märkt på era BB58?
![]()
![]()
Kanske inte är hela världen om ett tag. Men just nu känns det som att det är hela världen..Jag kan hålla med om att det där ser lite trist ut. Kanske inte alla som bryr sig men jag förstår din frustration. Vet att det är en del som har eller har haft samma problem med sina BB58, men min står prick i mitten.
BB58 vs BBP från Brent Miller Time på YouTube:
![]()
![]()
![]()
Jag upplever samma sak på min BB58. Triangeln är aningen åt vänster. Dock tror jag att det visuellt förstärks av det välvda glaset. Det var absolut smolk i bägaren under smekmånaden, men jag fick tvinga mig själv att skruva ner min OCD och nu älskar jag den varje gång den sitter på handleden. Men med det sagt kan jag ändå fascineras över att klockor i den här prisklassen inte i 100% av fallen är alignade på mikromillimetern.Har använt denna sen i fredags, men har nästan börjat irritera mig lite att triangeln (pluppen) inte är exakt klockan 12.
![]()
![]()
Har använt denna sen i fredags, men har nästan börjat irritera mig lite att triangeln (pluppen) inte är exakt klockan 12.
![]()
![]()
Lite novis på Tudor, men sugen på en första! Är det 41mm?Äntligen tillbaks i forumets bästa tråd efter OWGM![]()
Krons ägs av Nymans.Är på jakt efter en Tudor BB58 (Svart)
![]()
TUDOR Black Bay Fifty-Eight watch - m79030n-0001 | TUDOR Watch
Discover the TUDOR Black Bay Fifty-Eight watch m79030n-0001 - 39 mm steel case – Steel braceletwww.tudorwatch.com
Någon som har en hum om hur väntetiderna ser ut just nu tills man kan förvänta sig tilldelning?
Och hos vilka AD bör man ställa sig i kö ?
Har kikat runt lite själv och är tämligen förvirrad gällande Nymans och Krons.
Är dessa butiker sammanlänkade på något sätt?
Är på jakt efter en Tudor BB58 (Svart)
![]()
Discover the TUDOR Black Bay Fifty-Eight watch m79030n-0001 - 39 mm steel case – Steel braceletwww.tudorwatch.com
Någon som har en hum om hur väntetiderna ser ut just nu tills man kan förvänta sig tilldelning?
Låg det inte ute en sån påÄr på jakt efter en Tudor BB58 (Svart)
![]()
Det förklarar saken, blev lite snurrig i bollen när jag kikade runt.Krons ägs av Nymans.
Ställ dig i kö hos alla du kan och håll alla tummar-o-tår du har
Finns väl i alla fall en på K&S, om du inte måste ha ny från AD.
Missade den rackaren tyvärr, snubblade lite över mållinjen om man säger så.Låg det inte ute en sån på
köp o sälj nyligen? Förhastat köp, kanske inte är kvar.