Riktigt bra.Äntligen helg! Blev lite tudor idag![]()
![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra.Äntligen helg! Blev lite tudor idag![]()
![]()
Grattis - Bra köp!
Solen skinerBlir glad![]()
![]()
Äh köp båda så slipper du bekymmer av att väljaBaaah, sugen på en Tudor i sommar. Haft Pelagos innan men är nog mer inne på stål denna gång, bb36 blå eller GmT, två tämligen olika klockor men båda snygga. Sitter ni på några bra skäl som kan Pusha mig över kanten till köp och isåfall vilken av dem?
Precis såSolen skiner
Fåglarna kvittrar
Bästa sommarklockan på handleden
![]()
Ja det ryktet har pågått i 4-5 år, så kanske händer snartPrecis så!
Glad att jag hittade en ny när jag länge tvekat. Ryktas om att de försvinner snart ur Tudors sortiment..
Ja det ryktet har pågått i 4-5 år, så kanske händer snart![]()
Ja det känns som man väntat på att det ska komma, det vore väldigt trevligt med en sådan uppdatering!Min AD som precis kommit hem från Genève där han haft möte med Tudor trodde att den är borta nästa år men som sagt 100% är det aldrig. De kan såklart göra nya versioner med nya verket..
Verkligen charmen med aluminium ist för keramik. Men vet vi om moderna aluminiumbezels med modern färg etc kommer solblekas på samma sätt som på gamla goda tiden?
Bullar?Ja vissa av Er vet ju vad jag äter till middag idag.![]()
ExaktBullar?![]()
Ja vi gör ju det. Så knappast någon av oss som tycker synd om dig idag. Den var riktigt god den därJa vissa av Er vet ju vad jag äter till middag idag.![]()
?Vad har denna 925:a fått genomgå?
Som han säger, får se om man kommer kunna känna på den hos AD.
Ytterst intressant video gällande lönnfettman
Jo, har ägt en men vad har den gått igenom?
Skit i det! Köp den osedd så kan jag komma över och testa loss. Jag är också riktigt nyfiken. Men måste nästa prova både 36 och 39 samtidigt. Får ta en date på nymald Västerås när de fått in dem. Har en känsla av det inte kommer vara särskilt lång kö på den därBörjar bli riktigt sugen på nya BB36 SG. Någon som lyckats hitta en videorecension?
![]()
Rätt olika klockor både till användning och till känsla och utseende. Frågan är mer hur du kommer att använda klockan. Om det är en field watch med GMT funktion du är ute efter borde väl BB Pro vara en bra kompromiss. Måtten är liknande GMT'n men lite mindre (39mm), du får GMT funktionen och T fit clasp.Baaah, sugen på en Tudor i sommar. Haft Pelagos innan men är nog mer inne på stål denna gång, bb36 blå eller GmT, två tämligen olika klockor men båda snygga. Sitter ni på några bra skäl som kan Pusha mig över kanten till köp och isåfall vilken av dem?
Haha, har köpt alldeles för många klockor osedda så är inte omöjligt. Känner dock att jag får ha lite is i magen nu. Vi bokar in en date så fort de finns i butikenSkit i det! Köp den osedd så kan jag komma över och testa loss. Jag är också riktigt nyfiken. Men måste nästa prova både 36 och 39 samtidigt. Får ta en date på nymald Västerås när de fått in dem. Har en känsla av det inte kommer vara särskilt lång kö på den där
Jag säger samma sak dock ingen syra på minKänns som att den måste blivit medvetet misshandlad.. Har haft min i snart ett år och den har fått utstå mycket (inkluderat en olycka med svavelsyra) och jag tycker fortfarande den ser bra ut
![]()
Låter bra det. Håll lite span när du är på stan så kommer jag fortare än kvickt när de är på platsHaha, har köpt alldeles för många klockor osedda så är inte omöjligt. Känner dock att jag får ha lite is i magen nu. Vi bokar in en date så fort de finns i butiken![]()
Hänger kanske på.Låter bra det. Håll lite span när du är på stan så kommer jag fortare än kvickt när de är på plats