Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tack du kan väl svänga förbi med liteOnsdagar är fikadag på jobbet. Det gäller väl överallt va?
Enligt min AD så är den lika eftertraktad som BB58:an var i början och tilldelningen är ganska låg. Men den går att lösaNågon som frågat AD om nya BB Pro? Hur eftertraktad är den? Vågar man hoppas att den inte kommer vara särskilt svår att få tag på (efter att den värsta hypen lagt sig i början)?
Är tydligen oxå väntelista på BB58 igen, i alla fall den svarta.Enligt min AD så är den lika eftertraktad som BB58:an var i början och tilldelningen är ganska låg. Men den går att lösa
Det beror nog på var man letar.Är tydligen oxå väntelista på BB58 igen, i alla fall den svarta.
Säkert, men det är vad de sa hos den AD jag var hos igår och det var den ansällde som tog upp det.Det beror nog på var man letar.
Vad är det för länk? US?
Kul att se att dom finns i verkligheten hoppas bara att de hittar till Sverige snart.Provat Pro… känns bra i storleken och mikrojusteringen verkar riktigt bra. Men lite lam i sin framtoning, den ”vanliga” GMT är ändå snyggast tycker jag. Men plastad tavla så gavs kanske inte rättvisa? Fanns även en GMT TT. Dessa hos KaDeWe i Berlin.
Gick det att köpa där-o-då?Provat Pro… känns bra i storleken och mikrojusteringen verkar riktigt bra. Men lite lam i sin framtoning, den ”vanliga” GMT är ändå snyggast tycker jag. Men plastad tavla så gavs kanske inte rättvisa? Fanns även en GMT TT. Dessa hos KaDeWe i Berlin.
YesVad är det för länk? US?
Tudor Mcqueen väcker habegär!Provat Pro… känns bra i storleken och mikrojusteringen verkar riktigt bra. Men lite lam i sin framtoning, den ”vanliga” GMT är ändå snyggast tycker jag. Men plastad tavla så gavs kanske inte rättvisa? Fanns även en GMT TT. Dessa hos KaDeWe i Berlin.
Kör på Erika's eller liknande MN. Riktigt bra i min mening.Tänker att jag ska komplettera min BB58:a (blå) med ett band. Inget fel på länken, men vill ha lite variation. Behöver lite tips och inspiration. Har ni några förslag?
Någon som frågat AD om nya BB Pro? Hur eftertraktad är den? Vågar man hoppas att den inte kommer vara särskilt svår att få tag på (efter att den värsta hypen lagt sig i början)?
Nej! Det är visningsex.Gick det att köpa där-o-då?
Om så är fallet så rekommenderar jag de som vill ha en av modellerna att boka en snorbillig flygbiljett till Berlin. Man är ju hemma igen till en sen lunch