• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Såg denna combon på fb. Riktigt schysst 😍 Ser ut att vara länken till BB41 SG.
95D78C57-161E-485B-A1D0-156235798F7D.jpeg
B27D4C3F-5834-451F-9711-2A633B57DF58.jpeg
27B64E71-697C-4979-BE61-800C967ED7EA.jpeg
A9F2CD6F-3CC8-4FA1-8B6E-AAF4E53E8CCD.jpeg
Exakt den där kombon som vi snckade om i helgen, helgrym ju😍
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Exakt den där kombon som vi snckade om i helgen, helgrym ju😍
Exakt. Roligt att något valde att testa. Dessvärre är denna länken till gamla referensen och saknar T-fit. Hade varit grymt om nya länken passade 😍 Får nog undersöka detta vidare :)

Kombon och sättet som den är plåtad på ger sköna Scarface vibbar…..”say hello to my little friend” :cigar:
Haha, lite så. Känns inte som om det är en proffsfotograf som knäppt bilderna. :p
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Glad påsk :D Den är så sjukt bra. Bättre färgkombo än BB58 brons. Önskar att den fanns i mindre strl :( Hoppas B gör ett nytt samarbete med T och då med 58an som utgångspunkt.

Blir sugen på en blå oxå när jag ser den där bilden.
Kombinationen blå+brons är fantastisk. Hade den kommit i BB58-storlek så hade den varit en fullträff ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
I mitt tycke så är denna också en fullträff med sina 43 mm 💪🏼
 
Hej!
Jag försöker desperat att få fatt i en Black bay 41 mm svart på länk. Svaret från AD är samma överallt, minst 6-12 mån väntetid. Är detta samma löjliga spel som Rolex håller på med eller har Tudor bara svårt att leverera klockor? Är det likadant utrikes? Någon som vet, hade varit uppskattat 😁
Sökte också ny länge och väl. I slutändan dök det upp en begagnad i nyskick som jag dessutom lyckades pruta rätt rejält. Måste haft bra tur...

Provat Pro… känns bra i storleken och mikrojusteringen verkar riktigt bra. Men lite lam i sin framtoning, den ”vanliga” GMT är ändå snyggast tycker jag. Men plastad tavla så gavs kanske inte rättvisa? Fanns även en GMT TT. Dessa hos KaDeWe i Berlin.
1C982170-079D-4660-85C6-518B2EB4320A.jpeg
BF31AF64-893D-43B8-B67A-941B006A5E6E.jpeg
Two tone root beer GMT ser riktigt bra ut!
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Topp