Exakt den där kombon som vi snckade om i helgen, helgrym juSåg denna combon på fb. Riktigt schysst Ser ut att vara länken till BB41 SG.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt den där kombon som vi snckade om i helgen, helgrym juSåg denna combon på fb. Riktigt schysst Ser ut att vara länken till BB41 SG.
Kombon och sättet som den är plåtad på ger sköna Scarface vibbar…..”say hello to my little friend”Såg denna combon på fb. Riktigt schysst Ser ut att vara länken till BB41 SG.
Exakt. Roligt att något valde att testa. Dessvärre är denna länken till gamla referensen och saknar T-fit. Hade varit grymt om nya länken passade Får nog undersöka detta vidareExakt den där kombon som vi snckade om i helgen, helgrym ju
Haha, lite så. Känns inte som om det är en proffsfotograf som knäppt bilderna.Kombon och sättet som den är plåtad på ger sköna Scarface vibbar…..”say hello to my little friend”
Egentligen helt galet att Tudor inte själva erbjuder den combon som option redan från början. Istället är de fixerade vid sina överprisade läderstronkar som alternativ.Såg denna combon på fb. Riktigt schysst Ser ut att vara länken till BB41 SG.
Glad påsk Den är så sjukt bra. Bättre färgkombo än BB58 brons. Önskar att den fanns i mindre strl Hoppas B gör ett nytt samarbete med T och då med 58an som utgångspunkt.TudorTorsdag
Glad Påsk
Blir sugen på en blå oxå när jag ser den där bilden.TudorTorsdag
Glad Påsk
Sjysst klocka!Tudortorsdag och då jag fortfarande väntar på gummit så provar vi med Nato idag.
Glad påsk på er!
Sjysst klocka!
Vad är det för gummi du klickat hem ?
Glad påsk Den är så sjukt bra. Bättre färgkombo än BB58 brons. Önskar att den fanns i mindre strl Hoppas B gör ett nytt samarbete med T och då med 58an som utgångspunkt.
Kombinationen blå+brons är fantastisk. Hade den kommit i BB58-storlek så hade den varit en fullträff ️️️️️Blir sugen på en blå oxå när jag ser den där bilden.
Sökte också ny länge och väl. I slutändan dök det upp en begagnad i nyskick som jag dessutom lyckades pruta rätt rejält. Måste haft bra tur...Hej!
Jag försöker desperat att få fatt i en Black bay 41 mm svart på länk. Svaret från AD är samma överallt, minst 6-12 mån väntetid. Är detta samma löjliga spel som Rolex håller på med eller har Tudor bara svårt att leverera klockor? Är det likadant utrikes? Någon som vet, hade varit uppskattat
Two tone root beer GMT ser riktigt bra ut!Provat Pro… känns bra i storleken och mikrojusteringen verkar riktigt bra. Men lite lam i sin framtoning, den ”vanliga” GMT är ändå snyggast tycker jag. Men plastad tavla så gavs kanske inte rättvisa? Fanns även en GMT TT. Dessa hos KaDeWe i Berlin.
Visst är det bra men jävligt dyrt.Hämtade ut textilbandet på lunchen. Sitter som en smäck!
Visst är det bra men jävligt dyrt.
Hänger på @SalvadorDali kör 925:an på tyg det är ju snart badsäsong så nu får lädret vila till i höst.
Kan vara värt det ibland istället för att köpaMm... 4200:- landade notan på
Riktigt fint! Funderar på att skaffa det blå orginalbandet.Hämtade ut textilbandet på lunchen. Sitter som en smäck!
Mm... 4200:- landade notan på
Känner att jag kanske missat nåt här men kostar textilbandet 4200 spänn? Det måste vara någon slags rekord
Riktigt fint! Funderar på att skaffa det blå orginalbandet.
Kan vara värt det ibland istället för att köpa
nya dinkor i tid och otid.
Man blir ju lite nykär med nya tillbehör
Jo, men samtidigt är det ett ganska komplicerat mönster på
Nej jag vet.. det är ganska sjukt