Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
- Vad är det för band?Förberedd på bad med beige canvas![]()
Det är ett billigt beige canvas jag köpt för länge sedan på forumet- Vad är det för band?
Hur känns den?Sådärja, nytt hemma
![]()
Fantastiskt bra!Hur känns den?
Den där tavlan är riktigt fin!Fantastiskt bra!
Så snygg på detta gummi om jag får säga det själv![]()
Klockan är SÅ bra i verkligheten!Den där tavlan är riktigt fin!
Köpte min i Februari på Rob E. 0 väntetid då.Tudor Black Bay Chrono - Vit
Krons Stockholm - 12 mån
Nymans Stockholm - 12 - 24 månader
Nymans Västerås- 12 månader
Bergströms Uppsala - Ingen ETA
Populär modell![]()
Attans hade helt glömt bort Rob E.Köpte min i Februari på Rob E. 0 väntetid då.
Dock så hade Krons, Nymans Sthlm och Vås vänttetid vid samma tillfälle.
Grym.Sådärja, nytt hemma
![]()
Hjälpte precis en kompis justera länkarna på hans nya BB58 Bronzo. Riktigt läcker bit!![]()
![]()
Vilka verktyg använde du för att justera ?Hjälpte precis en kompis justera länkarna på hans nya BB58 Bronzo. Riktigt läcker bit!![]()
![]()
Pratat med Rob E nu och de lät inte direkt positivt. Sedan kräver de handpenning så tillsvidare tror jag att jag skippar Rob E då de också hade en del i kö redan.Köpte min i Februari på Rob E. 0 väntetid då.
Dock så hade Krons, Nymans Sthlm och Vås vänttetid vid samma tillfälle.
Hoppla! Jag hade kanske lite tur då, jag mailade å frågade om dom hade någon BB Chrono inne, å de hade dom, då sa jag att jag kommer förbi å nyper den i eftermiddag.Pratat med Rob E nu och de lät inte direkt positivt. Sedan kräver de handpenning så tillsvidare tror jag att jag skippar Rob E då de också hade en del i kö redan.
Kom in en på blocket nu. Finns i Bromma.Pratat med Rob E nu och de lät inte direkt positivt. Sedan kräver de handpenning så tillsvidare tror jag att jag skippar Rob E då de också hade en del i kö redan.
Ibland ska man ha lite tur ocksåHoppla! Jag hade kanske lite tur då, jag mailade å frågade om dom hade någon BB Chrono inne, å de hade dom, då sa jag att jag kommer förbi å nyper den i eftermiddag.
Ingen köphistorik sedan tidigare. Hade ett mycket trevligt bemötande vid besöket.
Yes! Såg det och har skrivit till personen.Kom in en på blocket nu. Finns i Bromma.
Lycka till!Yes! Såg det och har skrivit till personen.
Inget svar dock ännu så vi får se vart det leder![]()
Berätta gärna hur det gårYes! Såg det och har skrivit till personen.
Inget svar dock ännu så vi får se vart det leder![]()
Jag kör Bergeons mejslar. Jag har själv ingen Tudor utan använder dem till Rolex länkar. 1,6mm till sportklockor som tex Submariner och Sea-dweller medans Jubilee- och Presidentlänkar till 36mm klockor vill ha 1,2mm mejsel.Vilka verktyg använde du för att justera ?
Har letat då jag behöver ett par själv men inte fastnat för något
När jag ser de där bilderna så börjar ångra att jag köpte en Panerai PAM01270, borde köpt en BB BronzeHjälpte precis en kompis justera länkarna på hans nya BB58 Bronzo. Riktigt läcker bit!![]()
![]()
Vad jag har hört (från AD) så är det kö för att Breitling inte klarar levera urverk till Tudor för tillfället.Pratat med Rob E nu och de lät inte direkt positivt. Sedan kräver de handpenning så tillsvidare tror jag att jag skippar Rob E då de också hade en del i kö redan.
Grattis!Då är jag åter TudorÄgare. Var väl 7-8 år sen senast.
kan bli sommarens kompis.
Tack @Rootbjörn för smidig affär.
![]()
![]()