Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt fin den där! Vad är dina intryck nu efter att ha haft den någon dag? Och vilket är favoritbandet?Vi kör väl en dag till med denna dock på gummi nu.
Första intrycken är att den känns mindre än 42 mm.Den är riktigt fin den där! Vad är dina intryck nu efter att ha haft den någon dag? Och vilket är favoritbandet?
Första intrycken är att den känns mindre än 42 mm.
Känns inte att man har den på handleden är ju så lätt.
Lumen är grym .
Vilket av banden som kommer användas är nog vilket humör man är på jag gillar båda.
Tavlan och färgen gillar jag mer än på den gamla Pelagosen.
Vridringen som går och vrida åt båda hållen plus att det är lume på den gillar jag skarpt.
Väntar nu bara På ORO sen kan jag sälja alla klockor utom Tudorklockorns för då har jag en till varje dag
Tycker jubilee känns helrätt på den där.Kollar grabbens fotbollsträning!
Dåligt med kläm i helgen och nästa helg blir det Como. Ska försöka klämma någon eftermiddag denna veckan om jag får lovHur har det gått @ArtVandelay har det fått klämmas i helgen?
Jaha Como och klämma på Clooney? Så det blir Omega tråden nästa för din del?Dåligt med kläm i helgen och nästa helg blir det Como. Ska försöka klämma någon eftermiddag denna veckan om jag får lov
Tröttnade på allt som heter Oyster, Nato, gummi, canvas men sen hittade jag en rasslig Jubilee. Sitter inte i närheten smack mot boett som din men det skiter jag i. Lite rassel lyfter vardagenKollar grabbens fotbollsträning!
Yes box. Se ovanTycker jubilee känns helrätt på den där.
Kan det bli för mycket rassel…?Tröttnade på allt som heter Oyster, Nato, gummi, canvas men sen hittade jag en rasslig Jubilee. Sitter inte i närheten smack mot boett som din men det skiter jag i. Lite rassel lyfter vardagen
Yes box. Se ovan
Det tycker jag inte.Kan det bli för mycket rassel…?
Är riktigt nöjd med både utseende och passform…Tycker jubilee känns helrätt på den där.
Vi ska köra en liten Como GTG, har du inte fått någon inbjudan?Jaha Como och klämma på Clooney? Så det blir Omega tråden nästa för din del?
Wow, stort grattis!Då är den min
TackWow, stort grattis!
Nya låset ser riktigt bra ut tyvärr ser klockan på tok för hög ut för min smak.Testade BB Pro idag. Helhetsintrycket är riktigt bra. Fina index och härligt med kuperat glas. Nice med gul GMT-visare. Länken är oerhört bra med smidig storlekskorrigering. Och tjockleken? Inte ett problem överhuvudtaget utan kändes välbalanserad och bekväm, det är trots allt en sportig klocka. Jämförelsebild är mot min 124270 Explorer
Vet inte om du testat den, om inte så kan jag nämna att höjden inte direkt är ngt man tänker på.Nya låset ser riktigt bra ut tyvärr ser klockan på tok för hög ut för min smak.
Den är grym och helt enig om mindre känsla än 42 och härlig lätthet. Har dom bytt färg på gummibandet, eller är minnet grusigt? Har för mig att det var en något udda klarblå från början, som inte lirade med det blå på klockanVi kör väl en dag till med denna dock på gummi nu.
Har alltid känt att har man en 5513 och en blå flinga så är en svart flinga lite överflödig men jag blir mer och mer tveksam om det stämmer när jag ser bilder på din.När man inte använt denna på några dagar blir man ju lite sugen, så fantastisk klocka
Blir baras snyggare och snyggare.Testade BB Pro idag. Helhetsintrycket är riktigt bra. Fina index och härligt med kuperat glas. Nice med gul GMT-visare. Länken är oerhört bra med smidig storlekskorrigering. Och tjockleken? Inte ett problem överhuvudtaget utan kändes välbalanserad och bekväm, det är trots allt en sportig klocka. Jämförelsebild är mot min 124270 Explorer
Snyggt! 41mm?
+1 på denVet inte om du testat den, om inte så kan jag nämna att höjden inte direkt är ngt man tänker på.
Tror nog att det är samma färgDen är grym och helt enig om mindre känsla än 42 och härlig lätthet. Har dom bytt färg på gummibandet, eller är minnet grusigt? Har för mig att det var en något udda klarblå från början, som inte lirade med det blå på klockan
Jag har generellt bara så svårt för klockor som bygger på höjden, tyvärr därför jag gång på gång gjort mig av med mina PelagosVet inte om du testat den, om inte så kan jag nämna att höjden inte direkt är ngt man tänker på.
Eftersom dom kallar mig photoshop-kungen så får ni här min otroligt snygga tolkning av den upplevda tjockleken på PRO
Tycker att bilden ovan är ett ganska bra exempel på hur den upplevs. Jämförde min BB58 med Pro'n i butiken och sida vid sida var det väldigt lite skillnad. Den bars även som 58:an.Jag har generellt bara så svårt för klockor som bygger på höjden, tyvärr därför jag gång på gång gjort mig av med mina Pelagos
Men ska så klart testa denna irl innan jag avfärdar helt