Hade inte rört den, tycker den ser perfekt ut!Ganska fin även utan fat font.. Tudor 9411/0
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade inte rört den, tycker den ser perfekt ut!Ganska fin även utan fat font.. Tudor 9411/0
![]()
Det tycker jag absolutHmm undra om man kommer få till en Tudor öppning eller två idag...
Inga bilder att bjuda på detdär underbara militärnatot?Precis utkommen från Nymans i Västerås. Har beställt ett bund strap och passade på att klämma på en Explorer 1:a.![]()
mucho dineros men jag fick iaf med mig en tidning![]()
Jag bad de kolla upp om man kunde köpa ett sådant. Vore ju skoj att ha ett nytt och fräscht. Då ska jag bomba er med bilder, det lovar jag!Inga bilder att bjuda på detdär underbara militärnatot?![]()
Jaså jag trodde man alltid fick med natot?Jag bad de kolla upp om man kunde köpa ett sådant. Vore ju skoj att ha ett nytt och fräscht. Då ska jag bomba er med bilder, det lovar jag!
Jo så är det ju. Men jag vill ha ett nytt fräscht på Rangern så kan jag ha det gamla slitna på andra klockor.Jaså jag trodde man alltid fick med natot?
Nu börjar jag bli sugen på att använda Pelagos igen... men är sugen på nytt band till den! Såg denna bild och dog lite:![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaayiiiimeeeeee. Den var fin. Jag vet att läder ogillas på dykare ibland, men förhoppningsvis klarar lädret av lite regnstänk, vilket är vad jag brukar utsätta mina dykare för...
Någon som vet var man köper ett sådant band? Letade på B&S men hittade det inte.
Jag tror bilden är från Bulgans&Sons. Är själv riktigt sugen på en liknande till min BBNu börjar jag bli sugen på att använda Pelagos igen... men är sugen på nytt band till den! Såg denna bild och dog lite:![]()
Daaaaaaaaaaaaaaaayiiiimeeeeee. Den var fin. Jag vet att läder ogillas på dykare ibland, men förhoppningsvis klarar lädret av lite regnstänk, vilket är vad jag brukar utsätta mina dykare för...
Någon som vet var man köper ett sådant band? Letade på B&S men hittade det inte.
Jesus. Handledsskott tack!!!
Ser grym ut. Stort grattis! Ses gärna över en öl och klämmer i veckan eller nästa.#1
![]()
Forumets första!
FLER BILDER! FLER BILDER! För helvete, fler bilder! Grattis också#1
![]()
Forumets första!
Paketöppning?#1
![]()
Forumets första!
Dreglade på luren. Så sugen på den här. Bilder! Precis så blå som förväntat?#1
![]()
Forumets första!
Bilder NUUU!Mer kommer - Nu stopp nr 2 för kvällen - Förhoppningsvis mer Tudor kärlek. Fan skulle gjort detta på en tisdag...![]()
Visst är den fin, men urk för titan.#1
![]()
Forumets första!
Har du känt och sett IRL? TudorTitan is da mother fakking shit broVisst är den fin, men urk för titan.
Jag har absolut inget mot Tudor de vet de som läser mina inlägg. Men vikten (eller snarare avsaknaden av den) bara kan jag inte med. Som tur är så tycker vi ju alla olika, och för mig finns Black Bay med blå vridrings insertHar du känt och sett IRL? TudorTitan is da mother fakking shit bro![]()
Menar du förstoppning nr två?Mer kommer - Nu stopp nr 2 för kvällen - Förhoppningsvis mer Tudor kärlek. Fan skulle gjort detta på en tisdag...![]()
Blir inte det här nästa veckas utvikningsbild så vete tusan vad det blirMenar du förstoppning nr två?
Kom igen. Testa Microlax!![]()
![]()
Men Pelagosen är gansa tung trots titan, varför jag frågade.Jag har absolut inget mot Tudor de vet de som läser mina inlägg. Men vikten (eller snarare avsaknaden av den) bara kan jag inte med. Som tur är så tycker vi ju alla olika, och för mig finns Black Bay med blå vridrings insert![]()
![]()
Forumets första!
![]()
Forumets första!
Super! Mer närbilder ur alla möjliga vinklar. Makro på index och text#1
![]()
Forumets första!