Sicko
Basic
Tack. Ja.Snyggt! 41mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Ja.Snyggt! 41mm?
Tack!Förbannat bra foto![]()
Jag kan köpa din BB58 Blå (alltså den på bilden) för 30K![]()
BB58 blå
Sluta sälja dem så fortJag kan köpa din BB58 Blå (alltså den på bilden) för 30K
Ska vi säga så?

Nja, jag får så jäkla dåligt samvete att min inte är full set med original-natot inkluderat att jag får avstå. Jag vill inte lura nån.Jag kan köpa din BB58 Blå (alltså den på bilden) för 30K
Ska vi säga så?
Ingen faraNja, jag får så jäkla dåligt samvete att min inte är full set med original-natot inkluderat att jag får avstå. Jag vill inte lura nån.
Ingen lista? Är inte det dessa dagar som att säga att man bara har en klocka?Jag testade nya pro idag. Lite mattare och tyngre/ tjockare än jag trodde, men fortfarande riktigt bra enligt mig. Riktigt imponerad utav spännet och snabbjusteringen. Tror faktiskt att det kommer bli den här istället för rolexen jag står i kö för nu, mindre än halva priset och samma känsla. Bergströms gjorde en gissning på möjlighet till köp i höst tidigast, men dom hade ingen lista och om jag förstod dom rätt så kommer dom heller inte ha det framöver.
Bild med 19,5-20cm handled för ref.
Nej tvärt om så hade intresset varit väldigt stort. Det hade varit ett femtiotal till innan mig som visat intresse, därför fick jag inte riktigt ihop varför de inte skulle ha lista.Ingen lista? Är inte det dessa dagar som att säga att man bara har en klocka?
Skämt åsido förklarade de varför? Var det för att de inte bedömde intresset så stort?
Med din avatar tycker jag det är läge att skippa Rolex, det slutar aldrig bra. Särskilt bättre spänne på Tudor kan ju vara en lifesaver.Jag testade nya pro idag. Lite mattare och tyngre/ tjockare än jag trodde, men fortfarande riktigt bra enligt mig. Riktigt imponerad utav spännet och snabbjusteringen. Tror faktiskt att det kommer bli den här istället för rolexen jag står i kö för nu, mindre än halva priset och samma känsla. Bergströms gjorde en gissning på möjlighet till köp i höst tidigast, men dom hade ingen lista och om jag förstod dom rätt så kommer dom heller inte ha det framöver.
Hahaha, verkligen. Man kan ju tycka att ”jag” borde ha lärt mig.Med din avatar tycker jag det är läge att skippa Rolex, det slutar aldrig bra. Särskilt bättre spänne på Tudor kan ju vara en lifesaver.
Jag testade nya pro idag. Lite mattare och tyngre/ tjockare än jag trodde, men fortfarande riktigt bra enligt mig. Riktigt imponerad utav spännet och snabbjusteringen. Tror faktiskt att det kommer bli den här istället för rolexen jag står i kö för nu, mindre än halva priset och samma känsla. Bergströms gjorde en gissning på möjlighet till köp i höst tidigast, men dom hade ingen lista och om jag förstod dom rätt så kommer dom heller inte ha det framöver.
Haha ja verkligen. Inte Göteborg, men jag tycker känslan är lite densamma oavsett stad och namn på butik. Den känslan och alla listor är även anledningarna till att intresset för en ny Rolex mer eller mindre avtagit helt, så jag hoppas slippa samma upplevelse och system när jag nu hittat ett märke och en modell som jag vill köpa ny.Var det i Göteborg? Fått samma svar på BB Pro, FXD, 36mm svart OP, 36mm Explorer samt en BB Chrono förra året om jag inte minns fel..
Kan väl till viss del köpa det då dom troligen får 100 liknande frågor om dagen..
"Nä, vi har inga listor på något men återkom gärna om ett halvår typ..."
Give it to me straight istället! "Vid en kvick okulär besiktning av ditt ofördelaktiga yttre nekar vi dig å det bestämdaste att bära några varumärken som förknippas med denna butiken" Det var känslan jag fick med mig därifrån iaf
Äh, blev mycket OT nu, jag är bara bitter och skyller på sömnbrist i kombination med avundsjuka.
OnT: BB Pro är en riktigt nice klocka som växer mer och mer på mig![]()
"Jag är mycket upprörd att märket som uttalat startades för att sälja mer tillgängliga varianter på Rolex plötsligt och helt oväntat har visat sig mest satsa på att sälja mer tillgängliga varianter på Rolex. Jag måste genast sälja klockan jag var helsåld på för en månad sen."Intressant krönika. Tycker skribenten missar en del och stundtals orerar men han lyfter en återkommande åsikt. Därför blir kommentarerns rätt intressanta. Däremot upplever jag att man missar mycket sv Tudors historik och affärsmodellen som skapades mellan de olika märkena. Men visst: om man köper en Tudor för att man vill ha en Rolex så är det upplagt för besvikelse.
![]()
Sorry Tudor, It's Not You, It's Me... But I'm Selling My Black Bay Fifty-Eight
✓ A break-up letter explaining why Daan is selling his Black Bay Fifty-Eight ✓ It's not Tudor's mistake ✓ Daan's views have just shifted ✓www.fratellowatches.com
Intressant krönika. Tycker skribenten missar en del och stundtals orerar men han lyfter en återkommande åsikt. Därför blir kommentarerns rätt intressanta. Däremot upplever jag att man missar mycket sv Tudors historik och affärsmodellen som skapades mellan de olika märkena. Men visst: om man köper en Tudor för att man vill ha en Rolex så är det upplagt för besvikelse.
![]()
✓ A break-up letter explaining why Daan is selling his Black Bay Fifty-Eight ✓ It's not Tudor's mistake ✓ Daan's views have just shifted ✓www.fratellowatches.com
Man Blir ju otroligt sugen när man ser såna bilder, någon som vet om den finns inne på Nymans i Västerås, skulle vilja se den i verkligheten.BBP på CWC
![]()
Yes den finns att prova i Västerås på Nymans.Man Blir ju otroligt sugen när man ser såna bilder, någon som vet om den finns inne på Nymans i Västerås, skulle vilja se den i verkligheten.![]()
Ja den fanns i helgen iallafall fall.Man Blir ju otroligt sugen när man ser såna bilder, någon som vet om den finns inne på Nymans i Västerås, skulle vilja se den i verkligheten.![]()
Hoppas alla Tudor AD sätter honom på svarta listanIntressant krönika. Tycker skribenten missar en del och stundtals orerar men han lyfter en återkommande åsikt. Därför blir kommentarerns rätt intressanta. Däremot upplever jag att man missar mycket sv Tudors historik och affärsmodellen som skapades mellan de olika märkena. Men visst: om man köper en Tudor för att man vill ha en Rolex så är det upplagt för besvikelse.
![]()
Låter knasigt. Tänker att exv lysmassan borde vara knepig att få till slät på samtliga index. Men det kanske stämmerÄr detta reklamplåj eller görs verkligen så mycket förhand?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Från:
Sverige måste vara en prioriterad marknadVar inne hos AD i Rom för att testa PRO, dom hade inte en enda och personalen trodde att den skulle komma om ca 1 månad. Någon som vet varför svenska ADs fått tilldelning så långt före?