Sverige måste vara en prioriterad marknadVar inne hos AD i Rom för att testa PRO, dom hade inte en enda och personalen trodde att den skulle komma om ca 1 månad. Någon som vet varför svenska ADs fått tilldelning så långt före?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sverige måste vara en prioriterad marknadVar inne hos AD i Rom för att testa PRO, dom hade inte en enda och personalen trodde att den skulle komma om ca 1 månad. Någon som vet varför svenska ADs fått tilldelning så långt före?
Italienarna har vält fullt upp med att köa för MoonSwatchSverige måste vara en prioriterad marknad
Japp, av vad jag förstått när jag frågat AD så. är Tudor fortfarande relativt okänt och nästan endast entusiaster. När det föreslår Tudor till kunder väljer de oftast i slutänden mer välkända alternativ. Det jag upplever som rätt trist just när det är i te x Fratello som publicerar är att de precis som @essGunnar nämner kunnat förtydliga lite. Med lite samma känsla som Hodinkee gjorde i Hodinkee artikeln. https://www.hodinkee.com/articles/we-sent-a-complete-newbie-shopping-for-a-rolex-heres-what-happenedTycker egentligen att artikeln handlar mer om hur det är att vara en ny klockentusiast än om nånting annat, hur ens fokus och åsikter om olika klockor pendlar vilt då, och att det är lite synd om Tudor att det inte var en artikel med den vinkeln som författarens redaktör gav honom uppdraget att skriva.
No soup for you!Hoppas alla Tudor AD sätter honom på svarta listan
Var detta i deras egen Boutique? Om inte så misstänker jag att man priorterar den före andra AD? Annars tror jag som @Been att sverige är på fram march om man förstått köpkraften i Tudor tråden på KS.Var inne hos AD i Rom för att testa PRO, dom hade inte en enda och personalen trodde att den skulle komma om ca 1 månad. Någon som vet varför svenska ADs fått tilldelning så långt före?
Detta var inte deras egen boutique så det kan nog vara som du säger. Tyvärr behöver man boka tid för att få komma in på Tudors egna och detta var ett spontanbesök när jag ändå var i närhetenJapp, av vad jag förstått när jag frågat AD så. är Tudor fortfarande relativt okänt och nästan endast entusiaster. När det föreslår Tudor till kunder väljer de oftast i slutänden mer välkända alternativ. Det jag upplever som rätt trist just när det är i te x Fratello som publicerar är att de precis som @essGunnar nämner kunnat förtydliga lite. Med lite samma känsla som Hodinkee gjorde i Hodinkee artikeln. https://www.hodinkee.com/articles/we-sent-a-complete-newbie-shopping-for-a-rolex-heres-what-happened
No soup for you!
Var detta i deras egen Boutique? Om inte så misstänker jag att man priorterar den före andra AD? Annars tror jag som @Been att sverige är på fram march om man förstått köpkraften i Tudor tråden på KS.
{Retailer Name} - {Country} | Official TUDOR watch retailer | TUDOR Watch
Discover the experience of buying a TUDOR Swiss watch at Hausmann & Co. BOUTIQUE TUDOR's store - Official TUDOR Retailer, Roma, Italywww.tudorwatch.com
Vi har ju inte ens en Tudor boutique och Tudor Corner i västerås verkar ju inte räknas.Detta var inte deras egen boutique så det kan nog vara som du säger. Tyvärr behöver man boka tid för att få komma in på Tudors egna och detta var ett spontanbesök när jag ändå var i närheten
Med omtanke för andra kanske du kan börja posta gamla bilder på gamla klockor till vi andra fått våraInleder Tudorthursday med FXD
Ge pojken 15 år så ska du se att han myser runt i en vintage Sub, tittar tillbaka på sin artikel skakandes på huvudetHoppas alla Tudor AD sätter honom på svarta listan
Jäkligt snyggt men måste vara simulerad advert - de 2 sista bilderna är garanterat en urtavla stor som en tårta men de får inte tittarna seÄr detta reklamplåj eller görs verkligen så mycket förhand?
Från:
Bra att du inte gör slut med TudorTudorTorsdag!
La ut denna för försäljning & slutade då använda den. Varje gång jag gick förbi den kollade den ledset på mig & jag kände mer & mer att den har kanske en plats hos mig trots allt. Annonsen tillbakadragen & klockan stannar! Känns nästan som ett nyförvärv idag
Förstår känslan. Min lärdom är att köra en vecka i taget per klocka då kommer suget snabbare att köra något som annars får ligga lite för länge.TudorTorsdag!
La ut denna för försäljning & slutade då använda den. Varje gång jag gick förbi den kollade den ledset på mig & jag kände mer & mer att den har kanske en plats hos mig trots allt. Annonsen tillbakadragen & klockan stannar! Känns nästan som ett nyförvärv idag
Det är väl för att de inte går att spontanköpa i butik, utan är endast visningsex. @m_s har lyckats knipa en, så sök på hans namn i tråden så hittar du lite fina bilderMånga som testat nya pro och tyckt att den är bra men få som köpt. Har vi en i tråden idag?
Ah fattar! Ja men precis det är nog de bilderna jag settDet är väl för att de inte går att spontanköpa i butik, utan är endast visningsex. @m_s har lyckats knipa en, så sök på hans namn i tråden så hittar du lite fina bilder
Riktigt fet!Önskar er alla i tråden en trevlig torsdag!
Ville bara tipsa om mitt lilla erbj i K&S..
I mitt tycke ett riktigt bra tillfälle
Min favorit
Avslutar TT med Chronon
Fanns att se och testa där förra veckan iallafallMan Blir ju otroligt sugen när man ser såna bilder, någon som vet om den finns inne på Nymans i Västerås, skulle vilja se den i verkligheten.
Många som testat nya pro och tyckt att den är bra men få som köpt. Har vi en i tråden idag?