Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har köpt alla! Och hunnit sälja demDet var då jag köpte minUndrar var alla tagit vägen nu. Ser lite tunt ut på c24
![]()
Blev lite fiske idag![]()
![]()
Har helt missat detta, vart har har du sett att dom gör dessa släpp?Nu när sommarvärmen, dvalan och tristessen börjar närma sig. Är det ingen som har lite mer tanlar om Tudor’s släpp den 8:e eller det i September. Hur står sig ryktet om en Sportig oyster revival?
Såg rykten någonstans om en uppdaterad GMT men det kändes mer som en önsketanke. Men Tudor har ju släppt crowd pleasers både 2020 Med BB58 blå och FXD 2021 utanför de andra branchsläppen.
Hört från olika källor men främst från AD som konfirmerade båda efter träff med dem. Enligt Tudor själva tror man att det kommer bli en riktigt stor succé!Har helt missat detta, vart har har du sett att dom gör dessa släpp?
Då hoppas jag på en grön BB58 - men tror absolut inte att det kommer ske
En nylansering av Prince Oysterdate i gammal jumbo size - 38mm - vore fint. Haft några, men 34mm funkar inte för mig
Det var en maffig rackare, vad väger en gädda av den kalibern?Blev lite fiske idag![]()
![]()
Kanske i form av Tudors egna Explorer – Ranger. En Ranger Prince Oysterdate.Eftersom jag numera är Tudorbärare tänkte jag att det är på sin plats att kika in här i tråden och säga hej.
Jäklar vilken pangklocka Bb58 var alltså (inser jag flera år efter alla andra)
![]()
Beträffande gissningar om kommande släpp så drar jag till med att det blir en Explorer eller en bb58/39mm ej gmt i s&g
Personligen en av mina top 3 Tudor klockor gillar den på Nato dock men inte på läder, i övrigt kanon klocka som inte jätte många lägger fokus påVar förbi Nymans tillsammans med @Berns i onsdags, klämde bl.a. på en sån här:
![]()
Gillade den skarpt, någon i tråden som har erfarenhet av den?
Den i typ 36/37mm skulle vara riktigt bra. Med samma krona och t-fit som den nya BB36:an.Kanske i form av Tudors egna Explorer – Ranger. En Ranger Prince Oysterdate.
Den är ju 14.38mm så bygger inte ett Nato väldigt mycket höjd? IMHO så är Nato det värsta man kan ha till en klocka men det är ju givetvis en subjektiv värdering som jag vet att många inte delarPersonligen en av mina top 3 Tudor klockor gillar den på Nato dock men inte på läder, i övrigt kanon klocka som inte jätte många lägger fokus på![]()
![]()
Asså en ny Prince Oysterdate hade ju varit något ändåHört från olika källor men främst från AD som konfirmerade båda efter träff med dem. Enligt Tudor själva tror man att det kommer bli en riktigt stor succé!![]()
Någonstans mellan 3-4 kilo skulle jag troDet var en maffig rackare, vad väger en gädda av den kalibern?
@ChumpTime har haft en ocksåVar förbi Nymans tillsammans med @Berns i onsdags, klämde bl.a. på en sån här:
![]()
Gillade den skarpt, någon i tråden som har erfarenhet av den?
Here we go! Får se om det blir att åka upp från sommarstället till stan detta år också, precis som när BB58 Blue släpptes. Sommar tradition!
Ja vi får se kanske blir en vända till VästeråsHere we go! Får se om det blir att åka upp från sommarstället till stan detta år också, precis som när BB58 Blue släpptes. Sommar tradition!