Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en grym klocka.Äntligen kan man vara en del utav Tudor torsdag.
Nu snackar vi,grym dinka.Äntligen kan man vara en del utav Tudor torsdag.
Endast cert? Säker på det?Nu har jag noll koll på tillgängligheten för Black Bay Pro, men kändes spontant som ett bra pris på Luxury Watches, 42k.
Edit: Tar tillbaka det. Endast cert, hur fan kan man slarva bort boxen på några veckor
”Öh vad är detta?”Nu har jag noll koll på tillgängligheten för Black Bay Pro, men kändes spontant som ett bra pris på Luxury Watches, 42k.
Edit: Tar tillbaka det. Endast cert, hur fan kan man slarva bort boxen på några veckor
Ligger på tradera”Öh vad är detta?”
”Va skarru spara kartongen? Sparar du på gamla skokartonger också, hö hö?!”
”Det harru rätti, skit i den”
Två veckor senare:
”OK klocka, cert….. men var är lådan”
”Va pappkartongen menarru eller?”
”Eh ja just det”
”Näe den huttade jag, är den viktig eller?”
……..ridå!
Edit: säljaren lär ju veta nu efter typ 5000 reduktion att lådan är bra att spara
T-fit clasp till alla modellerNu när sommarvärmen, dvalan och tristessen börjar närma sig. Är det ingen som har lite mer tanlar om Tudor’s släpp den 8:e eller det i September. Hur står sig ryktet om en Sportig oyster revival?
Såg rykten någonstans om en uppdaterad GMT men det kändes mer som en önsketanke. Men Tudor har ju släppt crowd pleasers både 2020 Med BB58 blå och FXD 2021 utanför de andra branchsläppen.
Väldigt tjusig! Ref?Trevlig helg Tudorvänner!
Väldigt tjusig! Ref?
Grym sommaklocka! Funderade på en förra sommarenTack! Ingen klocka man går OWG med kanske men vem tusan gör sånt
Ref. 76213-0008
6e juliNu när sommarvärmen, dvalan och tristessen börjar närma sig. Är det ingen som har lite mer tanlar om Tudor’s släpp den 8:e eller det i September. Hur står sig ryktet om en Sportig oyster revival?
Såg rykten någonstans om en uppdaterad GMT men det kändes mer som en önsketanke. Men Tudor har ju släppt crowd pleasers både 2020 Med BB58 blå och FXD 2021 utanför de andra branchsläppen.
Meh skaldjursmånader är ju bara månader med ”R” i namnet ok jag kan visa mig själv ut6e juli
Gissningvis så bör det vara något med ”oyster”
Grym sommaklocka! Funderade på en förra sommaren
Mina pengar ligger på en ny tappning av Oyster Prince, eller kanske en ny version av North Flag. Exakt 70 år efter Grönlandsexpedition + flört med Oyster Prince + inside från @Back om något med Oystercase.Nu när sommarvärmen, dvalan och tristessen börjar närma sig. Är det ingen som har lite mer tanlar om Tudor’s släpp den 8:e eller det i September. Hur står sig ryktet om en Sportig oyster revival?
Skulle vara roligt om de körde med det. Just Grönlandsexpeditionen har ju varit uppe tidigare så det skulle vara trevligt. Men man blir ju nyfiken på vad som kommer till hösten också iom att det kommer två släpp. Vem vet kanske en ny Black Bay . En GMT iteration av Pelagos hade ju kunnat vara intressant.Mina pengar ligger på en ny tappning av Oyster Prince, eller kanske en ny version av North Flag. Exakt 70 år efter Grönlandsexpedition + flört med Oyster Prince + inside från @Back om något med Oystercase.