• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag skulle inte tveka om storleken på en ny Ranger hamnar i spannet 36-39mm.
Helt olika uttryck såklart om den är 36 vs 39 men det viktigaste är att tavlan blir mindre jämfört med nuvarande och att tomrummet på tavlan minskar.

Fick sällskap av denna idag 😀

Bilagor

• 0B674C4A-AF3D-46DB-BEE3-F03136EEEBA0.jpeg
    0B674C4A-AF3D-46DB-BEE3-F03136EEEBA0.jpeg
    490.7 KB · Visningar: 7
Körde pelagos gummit två vändor i en espressokopp idag. Känslan med bandet är betydligt bättre. Nu följer bandet och klockan ”svävar” inte över handleden. Dock så är det lika hårt som innan, får hoppas det mjuknar lite med tiden. Nu är den iaf redo för en vecka i Spanien 😎🌊🏊🏼‍♂️
56985EBC-0828-4FC2-ABAA-13A64FF6250F.jpeg

Körde pelagos gummit två vändor i en espressokopp idag. Känslan med bandet är betydligt bättre. Nu följer bandet och klockan ”svävar” inte över handleden. Dock så är det lika hårt som innan, får hoppas det mjuknar lite med tiden. Nu är den iaf redo för en vecka i Spanien 😎🌊🏊🏼‍♂️
körde du i lädret i expressokaffe :) eller varmt vatten

Nja…dykare med GMT-ring känns lite lustigt.
Nu är jag ju visserligen en nybliven klockfrälst människa utan vidare erfarenheter men jag tycker nästan att de flesta GMT:s man ser är i stort sett identiska med dykare. Då tänker jag framförallt på Rolex Pepsi, Root Beer osv osv samt tex Tudors liknande varianter. 🤷‍♂️

Nu är jag ju visserligen en nybliven klockfrälst människa utan vidare erfarenheter men jag tycker nästan att de flesta GMT:s man ser är i stort sett identiska med dykare. Då tänker jag framförallt på Rolex Pepsi, Root Beer osv osv samt tex Tudors liknande varianter. 🤷‍♂️
Absolut är dom det och jag är säkert tramsig, men känner att en dykare ska ha en ring för dykning 🙂

Bra! Då ska jag nog följa efter och göra det samma.

Tillbaka
Topp