• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Ska bli kntressant att se om nya länken även får t-fit-spännet.
Personligen är nya rangern inget jag går igång baserat på bilderna men kanske ändrar mig om man får klämma på den IRL.

Har verkligen blivit ”Tudor-frälst” nu när jag köpte S&G samt BB58 i brons..duger även vid kollektivtrafik 😬
41A93040-F6BD-414D-9CBE-B8702602EEF2.jpeg

Fick inte intrycket av att den förra Rangern var någon succé.🤔 Men kanske går det bättre för denna givet minskning i boettens diameter. In-house-verk är såklart även ett plus

Nåja, behöver inte våndas över att den skulle kännas bättre än min bb36 om den nu är 39. Hade den varit 36 hade det kunnat bli svettigt.

Kul release säger jag! Potentiellt köp

Sen ligger den storleksmässigt väldigt nära BB Pro så blir till att få se känslan på handleden helt enkelt.

För en gångs skull hade jag inte bangat typ 37-38mm

Om det som visats är rätt så är det genialiskt!
1. Bra nodd till alla som saknar Ranger och 39mm Explorer utan att för den delen konkurrera med varken BB36 eller Explorer.
2. Kul m field watch i line up’en
3. Kapitaliserar på sin historia
4. Kapitaliserar på befintligt in-house verk
5. Om den kommer med T-fit…. Snacka om bästa value for money 😍

1. Bra nodd till alla som saknar Ranger och 39mm Explorer utan att för den delen konkurrera med varken BB36 eller Explorer.
Har du ringt AD och sagt ”jag tar en, tack”

A 39-MILLIMETRE CASE AND A CLASP WITH RAPID ADJUSTMENT SYSTEM.

Allt är bra förutom storleken... Måste testa den för att få en känsla på handleden. Tänker mig att den här (kanske) inte har samma efterfrågan som BB58/Pro vilket gör att man faktiskt kan testa den ganska snart...

Snygg och så, men tveksam till storleken. Hoppas också det går att testa snart för att se hur den upplevs. Annars sneglar jag nog mer åt BB36 eller Prince Date/ Prince Date Day i 36mm

Risk att den kommer kännas lika stor som 214270 men gillar VERKLIGEN länken! T-fit och bort med fakenitar, undrar om det går att få fram en sån länk att sätta på bb58/pro framöver?

Tillbaka
Topp