Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske bara är jag, men hade gärna sett boettens diameter minska ytterligare tre mm...Fick inte intrycket av att den förra Rangern var någon succé. Men kanske går det bättre för denna givet minskning i boettens diameter. In-house-verk är såklart även ett plus
Instämmer helt! 36mm skulle förmodligen vara perfekt för min del.Kanske bara är jag, men hade gärna sett boettens diameter minska ytterligare tre mm…
Hahaha fair point!Ändå fantastiskt att den inte är släppt ännu och folk är missnöjda.
Jag håller med helt!Kanske bara är jag, men hade gärna sett boettens diameter minska ytterligare tre mm...
Har du ringt AD och sagt ”jag tar en, tack”Om det som visats är rätt så är det genialiskt!
1. Bra nodd till alla som saknar Ranger och 39mm Explorer utan att för den delen konkurrera med varken BB36 eller Explorer.
2. Kul m field watch i line up’en
3. Kapitaliserar på sin historia
4. Kapitaliserar på befintligt in-house verk
5. Om den kommer med T-fit…. Snacka om bästa value for money
Drog upp ett tält för en vecka sedanHar du ringt AD och sagt ”jag tar en, tack”
A 39-MILLIMETRE CASE AND A CLASP WITH RAPID ADJUSTMENT SYSTEM.Om det som visats är rätt så är det genialiskt!
1. Bra nodd till alla som saknar Ranger och 39mm Explorer utan att för den delen konkurrera med varken BB36 eller Explorer.
2. Kul m field watch i line up’en
3. Kapitaliserar på sin historia
4. Kapitaliserar på befintligt in-house verk
5. Om den kommer med T-fit…. Snacka om bästa value for money
Hade jag inte haft Explorern hade jag definitivt gått på den. Önskar bara man hade dragit ned den till 36-37mmKommer inte kasta mig över denna men nog ska den leta sig hit tids nog! Kul släpp och bra pris / specs.
Imho är Tudors releaser alltid bättre ”in the flesh”Allt är bra förutom storleken... Måste testa den för att få en känsla på handleden. Tänker mig att den här (kanske) inte har samma efterfrågan som BB58/Pro vilket gör att man faktiskt kan testa den ganska snart...