Medveten om det, de var en US jag syftade på. Helst oanvänd.Tudor har inte halvlänkar. Om du är i behov utav en så är det uncle seiko som gäller. Vet inte om möjligtvis @Ljungen säljer sin nu när har har easy link?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Medveten om det, de var en US jag syftade på. Helst oanvänd.Tudor har inte halvlänkar. Om du är i behov utav en så är det uncle seiko som gäller. Vet inte om möjligtvis @Ljungen säljer sin nu när har har easy link?
Tudor har inte halvlänkar. Om du är i behov utav en så är det uncle seiko som gäller. Vet inte om möjligtvis @Ljungen säljer sin nu när har har easy link?
Lite det jag menadeJag kan kanske ha en från U.S till övers?!
Då är nog inte min något ändå. För den är välanvänd!Medveten om det, de var en US jag syftade på. Helst oanvänd.
Har du den innerst, inne i spännet, så bör det inte märkas så mycket ifall skicket är använt. Kan vara värt om passformen inte är perfekt.Medveten om det, de var en US jag syftade på. Helst oanvänd.
Jag har en som nästan är oanvänd (provat den 1 gång men insåg att jag inte behövde den), så nu ligger den bara. PMa vid intresseMedveten om det, de var en US jag syftade på. Helst oanvänd.
Inte helt orimligt Hade inte alls sett fel ut med en oysterlänk, borstad och andra visare (ex. likt originalet)Lite mer att kika på inför morgondagen
Näe, vet inte hur mycket man ska läsa in i vad som läggs ut. Men Tudor Collector på insta lade precis ut dennaInte helt orimligt Hade inte alls sett fel ut med en oysterlänk, borstad och andra visare (ex. likt originalet)
En modern variant av denna:
Jag har en.Medveten om det, de var en US jag syftade på. Helst oanvänd.
Makes a lot of sense. Dock ser jag inte riktigt logiken i att Tudor av den anledningen skulle boosta 1926-serien i sociala medier så som man har gjort. Jag tycker snarare att det talar emot. Om man vill ersätta en serie, och på samma gång komma åt skalfördelar från att återanvända komponenter, hade det känts rimligare att ligga lågt med just den serien.Lite mer att kika på inför morgondagen
Kan ha fel men det de hade ju Ranger i sortimentet till för ngt år sedan. Känns imho rimligt att man har kvar eller har glömt att släcka ned url:en. Om det däremot varit som Watches & Wonders sidan i våras…..En grabb gjorde detta fynd! Prövade även själv på Tudors hemsida och erhöll samma resultat. Kanske en uppdaterad ranger på gång med andra ord.
Ah, tänkte samma, absolut möjligt! Hoppas personligen på uppdaterad Oyster Prince; känns som att det e den som hintas.Kan ha fel men det de hade ju Ranger i sortimentet till för ngt år sedan. Känns imho rimligt att man har kvar eller har glömt att släcka ned url:en. Om det däremot varit som Watches & Wonders sidan i våras…..
Vore ju lite festligt om de trollade genom att blocka en specifik låtsas-URL, med erfarenhet från hur det blev på just W&W. Det känns väl tveksamt om Tudor skulle lägga energin på den typen av skämt dock.Kan ha fel men det de hade ju Ranger i sortimentet till för ngt år sedan. Känns imho rimligt att man har kvar eller har glömt att släcka ned url:en. Om det däremot varit som Watches & Wonders sidan i våras…..
Bra med integrerade ändlänkar Ser dock stor ut. Minst 39mm (om inte 41) :/ Gissar på inhouse verk och relativt högt pris. Hoppas på t-fit
39mm känns ju som max storlek för den. Om det blir den modellen, borde det inte finnas risk för att den konkurrerar med 39/41mm Black Bay?Bra med integrerade ändlänkar Ser dock stor ut. Minst 39mm (om inte 41) :/ Gissar på inhouse verk och relativt högt pris. Hoppas på t-fit
Det där är bra
Ja ser lovande ut och om dessa stämmer - bye bye rivetsDet där är bra
(om det stämmer)
Sinn 556A?Enl. Tudorgruppen på FB.
”It has three different combinations stainless steel/Leather/ NATO prices between £2100 - 2700”. Ska vara 39mm med inhouse.