Mjo tråkigt med målade hour markers.Inte så man hoppar av nyfikenhet. Ser rätt tråkig ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mjo tråkigt med målade hour markers.Inte så man hoppar av nyfikenhet. Ser rätt tråkig ut.
Hämtar min Tudor Harrods på torsdag efter 12 månaders kötid!Varför blir du av med den då?
Kul! GrattisHämtar min Tudor Harrods på torsdag efter 12 månaders kötid!
Härligt!Hämtar min Tudor Harrods på torsdag efter 12 månaders kötid!
Den är helt fantastiskt fin.Riktigt bra tavla, påminner mkt om gamla 41mm Rangern
Tycker att klockan var riktigt fin men visarna resonerar tyvärr inte riktigt med mig - kanske bara är en tillvänjningsfas kan man hoppas, gillade inte snowflake förut heller men det redde ju ut sigRiktigt bra tavla, påminner mkt om gamla 41mm Rangern
Kul, grattis till spännande köp!
Då är ju BB Pro ett annat alternativ!Jag upplever rangern som snygg och stilren men tyvärr lite för slätstruken... Oaktat sin historia. Hade velat se andra siffror och kanske en annan timvisare.
Ja, absolut. Det är ju charmen med det hela. Finns alltid en grönare gräsmatta på andra sidan!Då är ju BB Pro ett annat alternativ!
PRO är absolut ett alternativ. I mitt fall är den tyvärr för tjock. Räkarmar. Samma sak med nya chronon. Sålde den efter 1 månadDå är ju BB Pro ett annat alternativ!
Endast om du saknar läsförmåga. Återigen, jag har endast uttalat mig om utseendet som det ursprungligen citerade inlägget handlade om.
"ser ut som något släpp från San Martin"
Jag lägger ingen vikt i historia, urverk eller kvalitet, det jag skriver är att jag instämmer att den såg billig ut.
Undra hur den står sig mot longines spirit 37 mm. Jag ser spontant flera fördelar med Longines. Synpunkter?
Vilka fördelar ser du med Longines?Undra hur den står sig mot longines spirit 37 mm. Jag ser spontant flera fördelar med Longines. Synpunkter?
Storlek, aplicerade index, pris tänkte jag på primärt. Men det är ju en smaksak i slutändan.Vilka fördelar ser du med Longines?
Jag tänker direkt på 19mm bandbredd, datum (smaksak), avsaknad av direkt microjustering i länken, 100m WR och sämre PR som uppenbara nackdelar för Longines.
Sen kan man såklart gå in på andrahandsvärde osv men det gör ju inte klockan varken sämre eller bättre.