• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vet inte om dessa redan diskuterats men Forstner har nu kommit med Oyster till Black Bay serien. Ser även ut att ha någon variant av easy link (samt inga nitar).
354CAB5E-386D-4D39-AA43-60503442AEDF.jpeg
26A8C654-8C36-4B90-8DE2-AED4D9E7EA19.jpeg
Ser grymt ut! Lite sugen är ja. Har för mig att jag hörde att den funkade med original clasp men vet icke om det stämmer.

Vad tror ni om att Tudor sakteliga rullar ut nya t-fit-spännet på bred front till övriga modeller i sortimentet?
Det verkar ju vara i tangentens riktning med tanke på de senare släppen och vore en klar förbättring enligt mig.

Vad tror ni om att Tudor sakteliga rullar ut nya t-fit-spännet på bred front till övriga modeller i sortimentet?
Det verkar ju vara i tangentens riktning med tanke på de senare släppen och vore en klar förbättring enligt mig.
Får också det intrycket. Skapar en ganska bra usp mot de andra märkena i samma läge. Visserligen subjektiv men imponerad av hur Tudor och Rolex hittat en modell där de kompletterar varandra ganska bra. Det finns ju alltid starka åsikter om båda, men imo båda är bra värde för pengar (listpris) både design och kvalitetsmässigt.

Tillbaka
Topp