Grattis!-Mycket nöjd med nyförvärvet 🛡🛡🛡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!-Mycket nöjd med nyförvärvet 🛡🛡🛡
Snyggt! Grattis-Mycket nöjd med nyförvärvet 🛡🛡🛡
Grattis till nyförvärvet! Underskattad modell tycker jag. Riktigt fin-Mycket nöjd med nyförvärvet 🛡🛡🛡
Grattis till nyförvärvet! Underskattad modell tycker jag. Riktigt fin
Grattis och kul att de gick att få tag påÄntligen tillbaka med en Tudor, gick in på Bucherer i Wien och de hade en Ranger de precis fått in, kul att ha lite tur! De trodde att de Max kommer få in ett par till de närmsta månaderna. 39 mm är perfekt för mig.
Ja men då måste det komma en till veckodag ocksåDu behöver en Pepsi också
Där ser man! Känns oftast som att BB58 och GMT modellerna tar all spotlight-Tack! Jag skulle dock säga att den är en rätt så eftertraktad modell då den inte ”brukar” stanna i butiken längre än två dygn
Vilken blir nummer 8?Blir en Tudorvecka
Vilken blir nummer 8?
Just nu inget planerat Tudorköp finns en annan klocka på ingång i höst som tar årets och nästa års klockbudget.Vilken blir nummer 8?
Tudor släpper ju nytt i September igen ryktas det omJust nu inget planerat Tudorköp finns en annan klocka på ingång i höst som tar årets och nästa års klockbudget.
Kan ju vara så eller inte tiden får utvisa, det enda jag kan säga är att det är det dyraste jag köpt och troligtvis kommer att köpa förutom hus och bilar.Tudor släpper ju nytt i September igen ryktas det om
Edit: @Been låter spännande. Är det Tudor relaterat eller är det något helt annat? Från storebror kanske?
Förstår att du inte vill säga för mycket. Men spännande helt klart. Hoppas det går vägen, och oroa dig inte man behöver bara en njure har jag hörtKan ju vara så eller inte tiden får utvisa, det enda jag kan säga är att det är det dyraste jag köpt och troligtvis kommer att köpa förutom hus och bilar.
Säkert en Jacob&Co!Kan ju vara så eller inte tiden får utvisa, det enda jag kan säga är att det är det dyraste jag köpt och troligtvis kommer att köpa förutom hus och bilar.
Den kan jag dementera på en gångSäkert en Jacob&Co!
Eller hela konkurslagret av Carl Edmond, varför nöja sig med en?Säkert en Jacob&Co!
Även om jag sedan länge konstaterat att BB36:an inte är för mig så tycker jag att det är en av de mest prisvärda Tudor har i sin line up. Skulle personligen välja den över Rangern (trots Rangerns T-fit clasp ). Riktigt fin!-Sommarkväll🛡