Eller 36:an.Ingen som lagt vantarna på den nya BB 39 S&G och kan bjuda på lite handledsbilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller 36:an.Ingen som lagt vantarna på den nya BB 39 S&G och kan bjuda på lite handledsbilder?
Tror inte de kommit till AD ännu eller hur @Burnman du skulle ju plocka ut en.Ingen som lagt vantarna på den nya BB 39 S&G och kan bjuda på lite handledsbilder?
Jaså? Alright... Har aldrig riktigt fallit för den "vanliga" Black Bay 36/41 trots populariteten (no offense), men denna nya storleken på 39mm, T-fit, urverket och så just varianten med Steel & Gold har verkligen prickat rätt i "villhöver-lådan" i hjärnbarken.Tror inte de kommit till AD ännu eller hur @Burnman du skulle ju plocka ut en.
Det undrar ju jag med…Ingen som lagt vantarna på den nya BB 39 S&G och kan bjuda på lite handledsbilder?
Njae. Förhoppningsvis ska jag göra det. Vill ju självfallet se den irl och prova först. Men är den lika bra då som jag upplever den på bilder kommer jag plocka ut en. Har bett @rambo_amadeus hålla lite koll på nymans Västerås och höra av sig när de fått in någon. Nymans själva där trodde de kunde få in i augusti sist jag var där (typ april)Tror inte de kommit till AD ännu eller hur @Burnman du skulle ju plocka ut en.
Jag var inne på Nymans idag och de hade inte fått in dem än. De hade inte heller fått in någon Ranger ännu (for exhibition). Någon gång efter sommaren är bästa gissningen. Vet inte varför de inte kommit ut än. Känns som om Tudor prioriterar andra modeller.Det undrar ju jag med…
Njae. Förhoppningsvis ska jag göra det. Vill ju självfallet se den irl och prova först. Men är den lika bra då som jag upplever den på bilder kommer jag plocka ut en. Har bett @rambo_amadeus hålla lite koll på nymans Västerås och höra av sig när de fått in någon. Nymans själva där trodde de kunde få in i augusti sist jag var där (typ april)
Verkligen men som modellbyggare reagerar jag på att larvfötterna inte sjunkit ner i snön..
Den är bra den här!
Stekigt skyltfönster i Genève
Eller marknader. Kan tänka mig att TT slår bättre på Asien marknaden, möjligt att man då trycker ut dem där först.Jag var inne på Nymans idag och de hade inte fått in dem än. De hade inte heller fått in någon Ranger ännu (for exhibition). Någon gång efter sommaren är bästa gissningen. Vet inte varför de inte kommit ut än. Känns som om Tudor prioriterar andra modeller.
Nån info om leverans på PRO?Jag var inte på Bergströms i Göteborg idag för att klämma lite på nya Rangern. Dom hade dock inte fått in någon ännu. Deras gissning var runt årsskiftet Fick bli att klämma lite på Pro’n ist
Det var dåligt med info angående PRO också. Vid nyår får dom veta hur tilldelningen såg ut framöver. Oavsett så är det redan en stängd lista där med. Vill man ha en så får man vända sig till gråhandlareNån info om leverans på PRO?
Jo när jag va inne hade dom ingen lista heller. Dom hade inte en blekaste när dom skulle få in. Dom va glada om dom skulle få en.Det var dåligt med info angående PRO också. Vid nyår får dom veta hur tilldelningen såg ut framöver. Oavsett så är det redan en stängd lista där med. Vill man ha en så får man vända sig till gråhandlare
-Dricker vin och spelar Mjölkky
Tudortorsdag
Min är 36Alla ovanstående bilder på Black Bay; är det i 36mm?
Var har du köpt gummit?Jag gillar blått
Är det Horus?Jag gillar blått
Tror det är HorusVar har du köpt gummit?
Helt rätt!Är det Horus?
Tror det är Horus
Bilder säg mer än 1000 ordNi som har blåa BB58, hur blå är de i verkligheten. På bilder ser den väldigt blå ut men jag hade gärna sett att den ser svart ut i mörkare miljöer och vaknar till liv i solen. Funderar på att byta min Grand Seiko mot en BB58..är mer sugen på en dykare