Ett gammalt original MN strap, oklart vem som gjort detNICE!
Vad är det för band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett gammalt original MN strap, oklart vem som gjort detNICE!
Vad är det för band?
Trevlig helg!Menar inte att spamma men det är nog bara tredje bilden i tråden. Trevlig helg!
Du får lägga upp hur många bilder som helst på den klockan för min del!Menar inte att spamma men det är nog bara tredje bilden i tråden. Trevlig helg!
Tack så mycket! Är supernöjd med färgen. Kommer få lite separationsångest nu när jag ska sälja min svarta BB58 men denna är snäppet bättre!Grattis! Riktigt fin!
Med en värdeminskning på 2k per dag så kommer den strax vara billigast i världenKan vara ”dyrast” i världen just nu till motsatt där folk brukar skriva billigast i världen
Avslutad - Tudor Pelagos FXD M.N 22
50 000kr Tänkte kolla intresset av min Tudor Pelagos FXD. Är främst ute efter ren försäljning. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen. Dock ej under pågående affär. Klockan kommer fullset och i nästa nyskick. Mer bilder skickas vid begäran.klocksnack.se
Synd att entusiaster som verkligen vill ha klockan inte får tilldelning.Kan vara ”dyrast” i världen just nu till motsatt där folk brukar skriva billigast i världen
Avslutad - Tudor Pelagos FXD M.N 22
50 000kr Tänkte kolla intresset av min Tudor Pelagos FXD. Är främst ute efter ren försäljning. Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen. Dock ej under pågående affär. Klockan kommer fullset och i nästa nyskick. Mer bilder skickas vid begäran.klocksnack.se
Det viktiga är ju att ingen köper klockor prissatta som denna. Köp inte till överpris helt enkelt, göd inte beteendet.Synd att entusiaster som verkligen vill ha klockan inte får tilldelning.
Jag klipper den om ca 8 dagar för då ligger vi under listMed en värdeminskning på 2k per dag så kommer den strax vara billigast i världen
Helt enig. Visserligen OT, men att skriva i annonsen att "intresset går åt annat håll". Jo tack 14k intressen åt annat håll som lockar.Det viktiga är ju att ingen köper klockor prissatta som denna. Köp inte till överpris helt enkelt, göd inte beteendet.
Måste vara en MoonSwatch som hägrar. Dyra rackare nu när det inte blir någon onlineförsäljningHelt enig. Visserligen OT, men att skriva i annonsen att "intresset går åt annat håll". Jo tack 14k intressen åt annat håll som lockar.
Härligt - Krons har visnings exemplar inne!För en lantis som inte vistas i hufvudstaden mer än absolut nödvändigt kom det som en överraskning att fina gatans butiker öppnar först kl 11 en lördag!
Men nu är det nära
Tänkte jag skulle få känna på en BB Pro.
Nymans hade inte. Men jag fann en annan favorit som inte hör hemma här. Men jäkligt fin.Härligt - Krons har visnings exemplar inne!
Den är grym. Hur känns kvaliteten på kardborren nu när du haft den en tid?FXD lär nog bli min mest använda klocka i år
Den är grym. Hur känns kvaliteten på kardborren nu när du haft den en tid?