Vad konstigt det ser ut med ändlänkarna. Ska det va så. Som Sverker Oloffson sa.
P01:an har lite underlig lösning på ändlänkarna. Så svaret på din fråga: Japp, det ska vara så
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad konstigt det ser ut med ändlänkarna. Ska det va så. Som Sverker Oloffson sa.
Ulriksdals Slott?Älskar fortfarande min gamla BB.
![]()
Japp, lite kränkt känner jag mig! * knyter båda nävarna i fickan *Det är ett brott mot mänskligheten att t-fit spännet inte finns tillgängligt för samtliga 58or.
Finns en lösning…Japp, lite kränkt känner jag mig! * knyter båda nävarna i fickan *
Finns ens Ranger länken att beställa ännu? Var förbi Krons i veckan där hörde jag bara att det nog är på gång. Men by all means lägg 30k på Rangern så kan du ju byta fritt redan nu.Finns en lösning…
Funderar på att beställa Ranger-länken men 10k känns lite mycket för att få T-fit![]()
Stämmer bra det! Fick utmärkt fika på slottskafétUlriksdals Slott?
GrattisFick tag på denna busen i Tudor Hamburg idag, mycket nöjd! Riktigt trevlig!!
![]()
Mest nyfiken, men kommer säkert stå där med en Bronsare igen nån gång@Limeee sugen? #kortasteowgmimannaminne![]()
Körde du bronsaren i mars?Mest nyfiken, men kommer säkert stå där med en Bronsare igen nån gångMen först vill man ju testa en guldare
![]()
"testa" det var väl det du ville med speedmastern vill jag minnas? Har du kvar den förresten eller åkte den dagen efter?Mest nyfiken, men kommer säkert stå där med en Bronsare igen nån gångMen först vill man ju testa en guldare
![]()
Har du fått din FXD? Annars får du hålla dig i explorer-tråden@Limeee sugen? #kortasteowgmimannaminne![]()
Strö salt i ett öppet sår bara.....Har du fått din FXD? Annars får du hålla dig i explorer-tråden![]()
Yes, jag köpte den till OWG March och klarade 4 dagar innan jag flippade vidare denKörde du bronsaren i mars?
Hahaha exakt! Jodå det är en"testa" det var väl det du ville med speedmastern vill jag minnas? Har du kvar den förreten eller åkte den dagen efter?![]()
Yes! Enig!Det är ett brott mot mänskligheten att t-fit spännet inte finns tillgängligt för samtliga 58or.
Helt sjukt! Låg precis och försökte övertala frugan här om hur romantiskt det kan vara om vi skulle bila ned en sväng till Hamburg. Måste nog ha en wempe iron walker och då kanske även nya 39mm BB s&g finns inne?! Skulle man kanske kunna få någon krona i ”mängdrabatt”?!Fick tag på denna busen i Tudor Hamburg idag, mycket nöjd! Riktigt trevlig!!
![]()
I typ 5 minKörde du bronsaren i mars?
KeeperEfter alla bilder på Pro här i tråden så är det nog den Tudor som jag är mest sugen på just nu. Testade den i helgen och den satt ju riktigt bra faktiskt![]()
Köpte den direkt i butik! Fanns hemma! Hade tur antar jag?GrattisHur länge fick du stå på väntelista?
Se där, inte dåligt! Fick höra 5 års väntetid inom EU när jag ringde runt där i februariKöpte den direkt i butik! Fanns hemma! Hade tur antar jag?
Du kanske är inlagd som ”notorisk flippare” i Truecaller, så AD fintar bort dig med lång kötidSe där, inte dåligt! Fick höra 5 års väntetid inom EU när jag ringde runt där i februari![]()
Du kanske är inlagd som ”notorisk flippare” i Truecaller, så AD fintar bort dig med lång kötid![]()
Allvar!? Då hade jag en jäkla tur! Gick mest in för att kolla vad dom hade, så börja vi prata om Bronze och jag testade en utställningsklocka.. sen fråga jag om man kunde skriva upp sig, då kontra han med att han kanske hade en in stock.. vilket han hade! Riktigt grymt klocka som sitter som ett smäck på handleden! Nato följde med också!Se där, inte dåligt! Fick höra 5 års väntetid inom EU när jag ringde runt där i februari![]()
Inte konstigt att jag missade deI typ 5 min![]()