Ojhopp! Vad är det för modellnr? Någon vänlig själ som kan delge?Fan den är snygg den här eller hur @Burnman kanske skall klippa en jag också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ojhopp! Vad är det för modellnr? Någon vänlig själ som kan delge?Fan den är snygg den här eller hur @Burnman kanske skall klippa en jag också![]()
Ojhopp! Vad är det för modellnr? Någon vänlig själ som kan delge?
Var det alltså så "enkelt" som en bb?! Såg så annorlunda ut på bilden jämfört med Tudors hemsida ☺TUDOR Black Bay 31/36/39/41 Watch collection, Swiss Watches | TUDOR Watch
Browse through our selection of unique TUDOR Black Bay 31/36/39/41 watches. Filter them by bracelet, material, size and more, Swiss qualitywww.tudorwatch.com
Ja ser mycket bättre ut på riktiga bilder om man jämför med Tudors egna.Var det alltså så "enkelt" som en bb?! Såg så annorlunda ut på bilden jämfört med Tudors hemsida ☺
Lätt varning för de där med curved ends. Det är ju inte RubberB typ som sitter dikt an mot boetten. Och dessa från CNS kan se jävligt illa ut jämfört med vintage original tropic med rundade ändar. Se nedan:
Håller med. Tror inte kvalitén på dessa från CNS är något speciellt att skryta omLätt varning för de där med curved ends. Det är ju inte RubberB typ som sitter dikt an mot boetten. Och dessa från CNS kan se jävligt illa ut jämfört med vintage original tropic med rundade ändar. Se nedan:
Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"
Den bara växer och växer! Kommer det nån Oyster-länk som passar är det kört för mig… … och så länge kör man den på ett tropic eller tygsnöre! Du köper och jag köper av dig sen! Ja? Vad är det du fixat förresten? 😱klocksnack.se
Verkligen. Deras bilder ger ingen djupkänsla alls vilket är synd. Får ingen köplust där men på den andra bilden, tagen i en vinkel, skapas ett sug.Ja ser mycket bättre ut på riktiga bilder om man jämför med Tudors egna.
Nu hängde jag inte med alls
Spår av perlon? Repor?
Min uppfattning är att de perlon jag haft är betydligt mjukare än de Natos jag haft. Men om det ska bli repor får det nog ändå ligga grus emellan eller?
Försökt fånga på bild, mer som nötning än reporPrecis så, bandet i sig gör inga repor. Det är smuts och annat som hamnar där som ligger och skaver.
Angående att flippa, det var 39mm du var sugen på va? Jag pratade med Robin idag och kommer köpa 36an när de får in den, risken är ju stor att den kommer säljas när jag tröttnarAlltså den växer bara mer och mer på mig för varje bild man ser!! Otroligt bra
Jag tycker absolut du ska klippa en, men du flippar ju rätt sällan va?! Bäst vore om @Limeee högg en pronto så kan jag stå först i flipparkön sen
Gissar på att den där INTE kommer betinga premium på andrahandsmarknaden så kanske vore bra om någon notorisk flippade tog första värdetappet så kan jag göra en bra affär sen
Man ska ju inte säga för mycket nu men det där känns som en garanterad keeper så jag lär nog försöka hugga en asap så fort AD har den inne

Den ställer jag mig i kö påAngående att flippa, det var 39mm du var sugen på va? Jag pratade med Robin idag och kommer köpa 36an när de får in den, risken är ju stor att den kommer säljas när jag tröttnar![]()
Säger till dig som @ArtVandelay sa till mig ”håll dig till Explorer tråden”.Den ställer jag mig i kö på![]()
Haha, varför? Hade du ingen Tudor längre?Säger till dig som @ArtVandelay sa till mig ”håll dig till Explorer tråden”.![]()
Har du fått någon hint om när Nymans i Västerås får in BB36 S&G ?Haha, varför? Hade du ingen Tudor längre?
Jag har inga planer att skaffa TT Exp så BB S&G blir![]()
Inte mer än någon gång efter sommaren. Vet inte om @erow fått ett mer exakt datum?Har du fått någon hint om när Nymans i Västerås får in BB36 S&G ?
Nope ingen Tudor. Vi får se när FXD’n dyker upp. TT Exp är ju grym men att köra den med den vanliga kan bli lite overkill.Haha, varför? Hade du ingen Tudor längre?
Jag har inga planer att skaffa TT Exp så BB S&G blir![]()
Har du någon som helst aning när FXD kommer att komma?Nope ingen Tudor. Vi får se när FXD’n dyker upp. TT Exp är ju grym men att köra den med den vanliga kan bli lite overkill.
S&G Tudorn är fin. Ska bli kul att se lite recensioner på den.
Ja du den som lever får se och "när man väntar på något gott så är det ju bara härligt" etc.Har du någon som helst aning när FXD kommer att komma?
TT exp är grym men tror det blir lite kaka på kaka. BB S&G skulle vara ett bra komplement till samlingen. Får dock se vad jag tycker om polerade guldet. Gillade den tidigare borstade looken bättre![]()
Jag vill inte vara den som är den, men den borstade var väl ingen höjdareHar du någon som helst aning när FXD kommer att komma?
TT exp är grym men tror det blir lite kaka på kaka. BB S&G skulle vara ett bra komplement till samlingen. Får dock se vad jag tycker om polerade guldet. Gillade den tidigare borstade looken bättre![]()
Nya är nog bättre. Blir en helt annan klocka nu, mycket mer bling och lik storebrorsan. Den tidigare modellen var lite mer ”tool” trots TT iom att guldet var borstat (något som jag gillade). Det gav oss som är lite fegaJag vill inte vara den som är den, men den borstade var väl ingen höjdare![]()
HahaAngående att flippa, det var 39mm du var sugen på va? Jag pratade med Robin idag och kommer köpa 36an när de får in den, risken är ju stor att den kommer säljas när jag tröttnar![]()
Den ställer jag mig i kö på![]()