• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Back

Vacheron
2-Faktor
Tudor torsdag var det va?🥉
56F9EC8F-B33C-4E98-9654-FB72BB2C0338.jpeg
Hur många TudorTorsdagar blir det?
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
@Limeee vad är detta? Har du suttit och smyghållit på en BB58 i över ett år? Inte bra för ryktet 😳

 

Back

Vacheron
2-Faktor
@Limeee vad är detta? Har du suttit och smyghållit på en BB58 i över ett år? Inte bra för ryktet 😳

Reagerade också på den annonsen med lite samma fundering!
Nå, @Limeee ge dig till känna!
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
@Limeee vad är detta? Har du suttit och smyghållit på en BB58 i över ett år? Inte bra för ryktet 😳


Reagerade också på den annonsen med lite samma fundering!
Nå, @Limeee ge dig till känna!
Njaa riktigt så är det väl inte, utan snarare att jag köpte den och hade den i någon enstaka dag och sedan hittade jag en bronsare och sålde vidare😅 Så var inte orolig, ryktet är fortsatt intakt😂
 
- Tycker den blev bättre faktiskt, klockan framträder mer än på länk.
Var in på Nymans Ur i Västerås igår, de bytte åt mig. Avskyr fula märken på bandhornen efter bandbyte och Robin gör aldrig ett märke på klockan 👏

D79CCFB4-C295-4423-B2D2-1B7A998226F8.jpeg
Håller helt med!:D Första gången jag verkligen känner ett villhöver-behov för Pron. Framhävningem av tavlan gör verkligen mycket.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Det finns ja! Kul att det bandet ändå kändes bra. Känns som att det adderar mycket mer sport-känsla.
- Skulle gärna vilja prova den på ”fabric strap” också, men Nymans hade inte det inne. De som finns till vanliga BB58 är för korta för mig, så jag hoppas det här är lite längre.
 

Bilagor

  • 6ADD3C48-4C07-41BF-B270-EA98FD194C55.jpeg
    6ADD3C48-4C07-41BF-B270-EA98FD194C55.jpeg
    31.4 KB · Visningar: 8
Senast ändrad:
Topp