Pro bilden blev riktigt bra @seikodiverr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Pro bilden blev riktigt bra @seikodiverr
Tudor torsdag var det va?![]()
![]()
Tudor torsdag
![]()
Vad kör du för kamera? Säg inte att du tar bilder med telefonen!-Mysigt med TudorTorsdag
![]()
Vad kör du för kamera? Säg inte att du tar bilder med telefonen!
Pixel 6-iPhone 11
Det blir hyfsat bra bilder om man tänker på ljuset, reflektionerna och lite redigering![]()
Oj en keeper mao?Om jag får gissa blir det väl en 2-3 st med lite tur![]()
Reagerade också på den annonsen med lite samma fundering!@Limeee vad är detta? Har du suttit och smyghållit på en BB58 i över ett år? Inte bra för ryktet
Avslutad - Tudor BB58 (Svart)
Säljer en svart Tudor BB58 i fint använt skick. Köptes från Millenary Watches sommaren 2021 och kommer med 5 års garanti. Självfallet fullset. Se bilder för skick, finns en hel del hairlines på länk, clasp och boettens sidor. Glas och bezel är i mycket fint skick utan märken. Håller tiden som...klocksnack.se
Så bra den blir med det bandet! Får verkligen fram tavlan på ett fint sättTudor-torsdag fortfarande
![]()
@Limeee vad är detta? Har du suttit och smyghållit på en BB58 i över ett år? Inte bra för ryktet
Avslutad - Tudor BB58 (Svart)
Säljer en svart Tudor BB58 i fint använt skick. Köptes från Millenary Watches sommaren 2021 och kommer med 5 års garanti. Självfallet fullset. Se bilder för skick, finns en hel del hairlines på länk, clasp och boettens sidor. Glas och bezel är i mycket fint skick utan märken. Håller tiden som...klocksnack.se
Njaa riktigt så är det väl inte, utan snarare att jag köpte den och hade den i någon enstaka dag och sedan hittade jag en bronsare och sålde vidareReagerade också på den annonsen med lite samma fundering!
Nå, @Limeee ge dig till känna!
Njaa riktigt så är det väl inte, utan snarare att jag köpte den och hade den i någon enstaka dag och sedan hittade jag en bronsare och sålde vidareSå var inte orolig, ryktet är fortsatt intakt
![]()
- Tycker den blev bättre faktiskt, klockan framträder mer än på länk.Så bra den blir med det bandet! Får verkligen fram tavlan på ett fint sätt![]()
Håller helt med!- Tycker den blev bättre faktiskt, klockan framträder mer än på länk.
Var in på Nymans Ur i Västerås igår, de bytte åt mig. Avskyr fula märken på bandhornen efter bandbyte och Robin gör aldrig ett märke på klockan
![]()
Pro är riktigt bra helt klart men jag tog ställning ganska omgående efter jag provade den. Byter INTE min Pepsi GMT mot den.Håller helt med!Första gången jag verkligen känner ett villhöver-behov för Pron. Framhävningem av tavlan gör verkligen mycket.
Kan hålla med. Den kommer ju faktiskt på ett rätt så klockrent band från fabriken, om man vill. Detta läder-gummi-hybrid-nånting. Provade den med det på i butik. Bra kvalitetskänsla faktiskt.Håller helt med!Första gången jag verkligen känner ett villhöver-behov för Pron. Framhävningem av tavlan gör verkligen mycket.
Bra input. Min gmt sitter med all säkerhet säkert med. Har däremot inte provat Pron ännu.Pro är riktigt bra helt klart men jag tog ställning ganska omgående efter jag provade den. Byter INTE min Pepsi GMT mot den.
Kan hålla med. Den kommer ju faktiskt på ett rätt så klockrent band från fabriken, om man vill. Detta läder-gummi-hybrid-nånting. Provade den med det på i butik. Bra kvalitetskänsla faktiskt.
- Skulle gärna vilja prova den på ”fabric strap” också, men Nymans hade inte det inne. De som finns till vanliga BB58 är för korta för mig, så jag hoppas det här är lite längre.Det finns ja! Kul att det bandet ändå kändes bra. Känns som att det adderar mycket mer sport-känsla.
Vågat!-Semestern kanske är slut, men det är fortfarande sommar🏝
🛡
![]()
![]()
Born to Dare!
Typiskt Tudor-ägare!Born to Dare!