Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slit den med hälsan duUsel klocka.
Inga insjunkna index?
Tavla och vridring i sunburst på en dykare??
Att de dessutom har mage att plocka bort heliumventilen och nergradera WR till endast 200m???
Mitt tips till alla här inne är att skippa den så jag kan få min snabbare.
Är nog tyvärr rätt långt ner på listanSlit den med hälsan du
Ja vi är inte många som fått FXD och vad jag vet så blir det nog inga fler till Sverige i år.Påminn mig inte…… med tanke på tilldelningen så är det väl 2037 som gäller. MN ’32 here I come
Tror det är en del andra som väntar också. Antalet som kunnat plocka ut är väl 3-5st här i tråden?
Den takten de haft hitills har väl varit typ två om året per butik....... vet att de haft olika problem över året men just nu känns ju tilldelningen av Rolex större än Tudor. Om man dessutom inte klarar av att möta efterfrågan och släpper nya modeller spelar man ganska högt.Ja vi är inte många som fått FXD och vad jag vet så blir det nog inga fler till Sverige i år.
Är nog tyvärr rätt långt ner på listan
Verkar ju inte ens finnas någon "lista"
Är nog tyvärr rätt långt ner på listan
First rule of ”the list”. You don’t talk about ”the list”Undrar om dom det finns någon lista för att bli uppskriven på listan...
Originallänken är bättre. Mer äkta till en tool-klocka!
First rule of ”the list”. You don’t talk about ”the list”
Håller fullständigt med dig.Den takten de haft hitills har väl varit typ två om året per butik....... vet att de haft olika problem över året men just nu känns ju tilldelningen av Rolex större än Tudor. Om man dessutom inte klarar av att möta efterfrågan och släpper nya modeller spelar man ganska högt.
Är generellt sett positiv till Tudor, men att alla modeller inkl. BB36 blivit lista klockor börjar bli lite absurt.
Usel klocka.
Inga insjunkna index?
Tavla och vridring i sunburst på en dykare??
Att de dessutom har mage att plocka bort heliumventilen och nergradera WR till endast 200m???
Mitt tips till alla här inne är att skippa den så jag kan få min snabbare.
"OOOOOOHH!!!!"Du glömde även denna
Marknadsföringen till nya pelagosen kändes ju lite dock. Att gå från professional tooldykare till att visa den buren på yachten, nattklubben och lyxhotellpoolen var en ganska skarp kontrast. Visst, det stämmer säkert mer med verkligheten, men vafan.
Här buren på min högst oglamorösa balkong.
Japp den ska vara på G. Har för mig att killarna på Scottish Watches var på besök där i början av sommren. Ryktet säger att de haft lite utmaningar att fasa över delar av produktionen dit. Men who knows…En herre på krons sa idag att Tudor snart är klara med en ny fabrik, vet dock inte vad det innebär med tillgången men bör ju inte vara negativt iaf.
Riktigt läckra samtliga utav dem...steel_reef på IG har photoshoppat lite
(samma firma som gör half-links men som hette något annat innan…)
Vilket jävla bullshit svar, allvarligt. Dom har vist listat sina så kallade stammisar som säljer sina klockor direkt ändåfrån AD
"
I dagsläget vet vi ej om vi kommer få några klockor av denna modell närmsta tiden, alternativt om vi endast kommer få ett begränsat antal klockor till oss. Därför tar vi ej emot någon intresseanmälan på denna modell för närvarande.
Du är varmt välkommen till oss för att få hjälp att hitta en annan klocka då vi har det största utbudet av exklusiva klockor i Sverige och är säkra på att våra säljare kan hjälpa dig att hitta något i vårt sortiment som ska passa.
"
Vi snackar om en Pelagos Light med andra ord. En Pelagos för inte fullt så tuffa människor utan mer för posörer som går på klubb
Den helgröna skulle sitta fin-fintsteel_reef på IG har photoshoppat lite
(samma firma som gör half-links men som hette något annat innan…)
Vafalls är den kvar ännu, nytt rekordBronsigt värre ikväll
Haha ja här kör vi långromans, 3 veckor nu (varav 2 veckor var jag bortrest)Vafalls är den kvar ännu, nytt rekord