Jag sitter på lite mer info. Återkommer imorgon när jag vaknat till liv.Ingen som vet?![]()
Nej. Försökte det fast med ett blått till min röda så tyvärr..Tror ni det kommer gå att få tag i svart insert? Inte jättesugen på att köpa en till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag sitter på lite mer info. Återkommer imorgon när jag vaknat till liv.Ingen som vet?![]()
Nej. Försökte det fast med ett blått till min röda så tyvärr..Tror ni det kommer gå att få tag i svart insert? Inte jättesugen på att köpa en till.
Cool! Särskilt den röda triangeln. Lite synd att det är s.k. "fejk-patina" bara (ser det ut som iaf?). Jag tycker att fler tillverkade som kör vintagestuk borde göra det utan sånt!
Kan fortfarande inte förstå varför Tudor skulle springa runt och visa upp denna innan de har lanserat den. Ska de ge sig på Guerilla Marketing via Klocksnack.se?
Haha det är inte troll.Haha lycka till att hitta en.. luktar troll lång väg detta![]()
Haha det är inte troll.
Saxat från min ad:
Vi har beställt, och Tudor har sagt november till oss, sedan när i nov är osagt.
Klockan- Svart vridring med röd pil kl12 samt urtavlan+visare från röda BB klockan.
Liiite som onlywatch klockan men den var ju röd text på tavlan och mer kupat glas och andra svärdvisare. Denna har flingvisare och samma glas som existerande BB.
Står först på kölistan så satan vad jag längtar
Haha det är inte troll.
Saxat från min ad:
Vi har beställt, och Tudor har sagt november till oss, sedan när i nov är osagt.
Klockan- Svart vridring med röd pil kl12 samt urtavlan+visare från röda BB klockan.
Liiite som onlywatch klockan men den var ju röd text på tavlan och mer kupat glas och andra svärdvisare. Denna har flingvisare och samma glas som existerande BB.
Står först på kölistan så satan vad jag längtar
Den bilden är inget som Tudor själva har lagt ut, men jag kan också bekräfta att klockan på bilden är den som en Tudor anställd hade med sig på watchout i veckan.Ja nä bara jag som inte förstår hur Tudor tänker :O Men om det nu är for real så är det ju klart kul och det som många inkl mig själv väntat på!
November säger Tudor, ungefär som de sa juli för Blå Pelagos haha![]()
Den bilden är kraftigt beskuren, tittar man på orginalet så ser kan man känna igen mattan på golvet från eventet på Grand samt kostymen på personen i bakgrunden så det är inget tal om att bilden är tagen där. Sedan om de visade upp en fake eller inte är en annan sak.Hört tunga rykten på trf att den bilden är fake, vad tror ni?
BBB är mycket snyggare tycker jag. Den kommande är ju bara en BB röd med nytt inlägg och eventuellt ny kronhals, ser inte det speciella med den.Jag som redan hade bestämt mig för en BBB så kommer detta... Rubbar hela balansen totalt.
Skulle det vara något speciellt med den förutom färgen då?BBB är mycket snyggare tycker jag. Den kommande är ju bara en BB röd med nytt inlägg och eventuellt ny kronhals, ser inte det speciella med den.
Va?Skulle det vara något speciellt med den förutom färgen då?![]()
Ståtlig!Nu kan man posta här också..
![]()
Nu kan man posta här också..
![]()
Du skrev att du inte såg det speciella med den, men det är väl bara en annan färg och alltså inget annat speciellt