Om det är BB med in house så vet jag vart mina pengar försvinner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske redan tatts upp i annan tråd men såg precis att nåt händer 15 oktober...
Spänningen är olidlig!
![]()
Jo misstänkte det då det är samma text på tavlan, men man kan ju drömma
Gött!
Frågan e ju vilken det nu blir? Denna, Northflag eller Pelagos Blue... alla dessa val, därför vi älskar Tudor.
Ska bli riktigt intressant att se fler bilder på den svarta Black Bay. Är den så cool som jag tror den kommer att vara så kanske jag måste gå och bli Tudorägare.![]()
Varför välja bort någon ;-)Gött!
Frågan e ju vilken det nu blir? Denna, Northflag eller Pelagos Blue... alla dessa val, därför vi älskar Tudor.
Min hälsarNu kan jag också posta i den här tråden
![]()
Nu kan jag också posta i den här tråden
![]()
Det sitter på! Riktigt bra.Grattis njut väl, på med det underbara bandet! Vävt av självaste hovleverantören av klädsel till påven och hans gäng. God shit!![]()
Jag blir så rastlös av att vänta på fler bilder så jag tog mig friheten att försöka fixa litegrann med @Mw79 s foto (från Watchout2015-tråden)...
![]()
Har ökat exponering, lite saturation och liite skärpa.
Jag blir så rastlös av att vänta på fler bilder så jag tog mig friheten att försöka fixa litegrann med @Mw79 s foto (från Watchout2015-tråden)...
![]()
Har ökat exponering, lite saturation och liite skärpa.
Ja. Intressant att så många verkar tro att den är fake också.Intressant är att denna bild tycks vara den enda som läckt ut. Lite coolt![]()
Det var inte jag som tog själva bilden så ska inte ta cred för det. Fick den skickad till mig men var där så vet var och när den togs och att allt är rätt med klockan, inge fake om inte Tudor skickar ut sina anställda med fake på handleden.Ja. Intressant att så många verkar tro att den är fake också.
Jag hämtade originalfotot från @Mw79 s Instagram. (Hoppas att det var ok att göra lite lätt ps-fix på den?) Hittade länken till bilden här:
https://klocksnack.se/threads/watchout2015.43494/page-6#post-1083025
KS du vetIntressant är att denna bild tycks vara den enda som läckt ut. Lite coolt![]()
Snyggt. Hoppas på att kunna plocka ut den på min födelsedag 7 december.Nu blir du inte ensam caro @Luciano Cau!
De skrev upp mig på listan idag. Vill ha en till min födelsedag i februari!
Ser allt att det stått HB men du har suddat och ändrat.Upp med lite bilder på den röda BB och tagga mig mer än gärna.
BB står det på flaskan. Lite otydligt.![]()
Skoj! Hur mycket är det?Upp med lite bilder på den röda BB och tagga mig mer än gärna.
BB står det på flaskan. Lite otydligt.![]()