Haha. Så är det säkerligen!Riktigt läckra samtliga utav dem...
Helt för läckra för att hamna på marknaden...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Så är det säkerligen!Riktigt läckra samtliga utav dem...
Helt för läckra för att hamna på marknaden...
HAHAHAHAHA
Är det inte högljutt på klubb så att man inte kan prataEller är det tvärtom?
Den enda nyttan man har av en stor klocka med heliumventil är att kunna prata om den är man går på klubb?
Bronsigt värre ikväll
Haha who knows, kan nog inkludera den i framtida annonsen Brons är ju lite roligt när det patineras så tydligt, men desto tråkigare att man blir grön runt handleden Dock har jag hittills klarat mig från grönränder med denna (är väl för kallt i Sverige så här års)Är det annonsbilden???
Nä, nu ska jag inte retas mera (på en stund)
Riktigt fint foto på en riktigt fin klocka!
Har själv aldrig vågat mig på brons men en vacker dag kanske..
Håller med dig. Vill gilla titan men jag tycker det ofta har en tendens att bli lite för matt och ”mörk” i tonen jämfört med stål.Absolut ett bra släpp av Tudor. Simpel och clean klocka med trevlig size. Har dock alltid tyckt att titan gör att klockor ser billiga och lite off ut. Antar att det har något med blandningen som gör att färgen ser trött ut. Kanske är för van vid stålcase/länkar. Vad tycker ni?
Kassa bilder!Kikade runt på blocket nyss och fann denna.
Min spontana tanke säger stulen eller fake. Kan man på något sett kolla upp om en klocka är anmäld stulen?
Inget finns. Glömdes på tåget enligt säljaren. Frågade efter fler bilder, erbjöds endast en video via whatsapp.Kassa bilder!
Står ”ej full set” och man undrar så klart vad det innebär.
Skulle be om mer info:
- köptes när?
- kvitto?
- cert?
- box/låda?
- gummit som ska komma med, finns det?
Bra köp, grattis! Spännande att se vilken du föredrar av svart vs blåHögg en blå BB58 idag. Bara haft den svarta så var dags för denna nu! Blev även med matchande keps
Hur ser lagens långa arm på detta?Inget finns. Glömdes på tåget enligt säljaren. Frågade efter fler bilder, erbjöds endast en video via whatsapp.
Hur ser lagens långa arm på detta?
Bör inte den lämnas in till polisen? Säljs den så kan det väl ses som häleri….?
Så säljaren köpte en klocka. Satte den på handleden och sen glömde lådan (med alla tillbehör) på tåget?! Låter väldigt diffust!Jag tror att du missuppfattade mig nu. Alla tillbehör glömdes på tåget. Var lite otydlig där.
Grym keps! Går de att köpa någonstans?Högg en blå BB58 idag. Bara haft den svarta så var dags för denna nu! Blev även med matchande keps
Dessutom borde ju säljaren kunna kontakta AD och få en ny kvitto kopia om det är det det hänger på.Så säljaren köpte en klocka. Satte den på handleden och sen glömde lådan (med alla tillbehör) på tåget?! Låter väldigt diffust!
Köptes klockan i butik så kan ju säljaren alltid visa transaktionen mellan honom och butik.
Nja, det här luktar illa…
Väldigt få personer har intresse av en klocklåda så om säljaren hade kontaktat ”tågfirman” så är det säkerligen någon som hittat lådan och lämnat in den.
Blocket svämmar över med bluffannonser sedan de tog bort granskningen av nya annonser.Kikade runt på blocket nyss och fann denna.
Min spontana tanke säger stulen eller fake. Kan man på något sett kolla upp om en klocka är anmäld stulen?
Bullshit..Jag tror att du missuppfattade mig nu. Alla tillbehör glömdes på tåget. Var lite otydlig där.
Har frågat säljaren om kvitto eller något som kan styrka äkthet osv. Ska se vad han svararDessutom borde ju säljaren kunna kontakta AD och få en ny kvitto kopia om det är det det hänger på.
Ingen aning faktiskt. Säljaren slängde fram den bara. ”Finns en ljus modell men denna är snyggare, eller hur ?”.Grym keps! Går de att köpa någonstans?
Har frågat säljaren om kvitto eller något som kan styrka äkthet osv. Ska se vad han svarar
Alla annonser på olika ställen i Gbg,grattis!Han hade precis ute den nya Bond-Omegan för 45.000:- också men någon raderade nyss den annonsen innan jag hann klicka in på den.
Vågar man sig på att gissa att boxen till den hade försvunnit i en flytt, därav det låga priset?
Även om denna säljaren skulle visa upp ett kvitto eller föreslå F2F hade jag backat. Finns en stor rånrisk, speciellt om han vet att det kommer en köpare redo att göra en snabb överföring på 18k.
Stay away för tusan, detta sagt i all välmening. Vi vill inte att du ska råka illa ut.
Har helt och hållet slutat kolla klockor på blocket, känns som att en övervägande majoritet numera är oseriösa säljare/fakes. Inte värt risken när det gäller högre summor imoBlocket svämmar över med bluffannonser sedan de tog bort granskningen av nya annonser.
Kvittot tappades bort på tåget också ska hålla mig borta, magkänslan sa som sagt fake eller stulen redan innan jag frågade något.Han hade precis ute den nya Bond-Omegan för 45.000:- också men någon raderade nyss den annonsen innan jag hann klicka in på den.
Vågar man sig på att gissa att boxen till den hade försvunnit i en flytt, därav det låga priset?
Även om denna säljaren skulle visa upp ett kvitto eller föreslå F2F hade jag backat. Finns en stor rånrisk, speciellt om han vet att det kommer en köpare redo att göra en snabb överföring på 18k.
Stay away för tusan, detta sagt i all välmening. Vi vill inte att du ska råka illa ut.
110g på länk.Någon som sett uppgifter om vikten på pelagos 39?
Jag tyckte mig sett att det stod 20mm på nåt ställe......mycket riktigt så står det på Fratello, "seems to taper from 20 to 16 mm ( awaiting confirmation from Tudor )", dock tror jag att du har rätt med 21mm, det ser helt enkelt så ut.110g på länk.
Mer intressant kanske är bandhornsavstånd/bandhornsbredd på 21mm.
Mer hands on…