Fantastisk!Får ju ändå lägga in en Pelagos idag även om allt snack är om 39:an men denna är grym.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk!Får ju ändå lägga in en Pelagos idag även om allt snack är om 39:an men denna är grym.
Jädrar vad fin den är. Har ägt en men sålde och jag ångrar mig!Inleder lördagen med Tudor. Känns bra att vara tillbaka i Tudor-träsket måste jag säga! Ikväll byter jag dock till speedy inför uppskjutningen av Artemis 1 Går säkert åt pipan och avbryts igen..
Fuuuck. Undra om det är samma med president - länken? I sådana fall får jag nog sälja min.Bra idé
Nu åkte dock jubilee på Betyget är väldigt bra. Ändlänkar hade bättre toleranser än original Har dock ett ”problem” och det är att länken går inte att minska till mindre än c.a 16cm med originalspänne så kan vara bra att veta för alla med smala handleder. Ett annat problem som detta medför är att man inte kan korta tillräckligt på kl6 sidan vilket gör att spännet hamnar lite fel (enl. min smak). Bygeln på spännet trycker ut länken i sidled vilket inte är supersnyggt.
ProvaFuuuck. Undra om det är samma med president - länken? I sådana fall får jag nog sälja min.
Skulle tro att det kan skapa liknande problem. Båda länkarna är specade ”Min.length after adjusted : 120mm”Fuuuck. Undra om det är samma med president - länken? I sådana fall får jag nog sälja min.
Har inte länken eller spännet.Prova
Lägg upp bild
Sen kanske du får ett PM
Men det finns en Sinn. Den sviker inte.Har inte länken eller spännet.
Fantastisk!
Forfarande riktigt snygg Kommer stå sig bra länge tippar jagFår ju ändå lägga in en Pelagos idag även om allt snack är om 39:an men denna är grym.
Nope, om inte något ändrasts drastiskt.Fredmans Ur är väl inte AD för Tudor…?
Om man bara kunde få tag på en...Pelagos 39 är riktigt bra! Här kommer en till video för oss som "villhöver" en!
Ska du kanske hämta den som ingen vill ha? (den nya 39mm Pela..ngt.. om så fallet hoppa den och säg tillNågon som skall till @Nymans Ur 1851 Västerås på Lördag skall dit och hämta klocka mellan 11 och 12 ungefär.
Pelagos 39 är riktigt bra! Här kommer en till video för oss som "villhöver" en!
Vad säger dom i GBG om det är där du frågatOm man bara kunde få tag på en...
Känner mig som en bitter gubbe, men vill verkligen ha en nu!
Den som vet den vetSka du kanske hämta den som ingen vill ha? (den nya 39mm Pela..ngt.. om så fallet hoppa den och säg till
Med risk för upprepning, skrev detta i tisdags efter besök hos två AD.Vad säger dom i GBG om det är där du frågat
Du får köpa min som jag ska köpa från @Been för (kompis pris)Med risk för upprepning, skrev detta i tisdags efter besök hos två AD.
"Var idag inne hos två AD i Stockholm angående Pelagos 39.
Hos den första fick jag inte ens skriva upp mig, den andra tog namn och nummer men fick inte lämna handpenning. Uppskattad leveranstid 1år.
(Har köphistorik hos båda framförallt den första)"
Så jag är pessimist för tillfället men självskadebeteende gör att man ändå knarkar Pelagos 39 videos på Youtube och kollar bilder på Instagram.
Surt ,har du ringt Västerås.?Med risk för upprepning, skrev detta i tisdags efter besök hos två AD.
Hos den första fick jag inte ens skriva upp mig, den andra tog namn och nummer men fick inte lämna handpenning. Uppskattad leveranstid 1år.
Så jag är pessimist för tillfället men självskadebeteende gör att man ändå knarkar Pelagos 39 videos på Youtube och kollar bilder på Instagram.
Gör det vid öppning imorgonSurt ,har du ringt Västerås.?
Den är ifrån Uncle Seiko Den är schysst, blev 1700kr med allt.Vad är det för länk? Riktigt snygg
Tråkigt att höra, men ganska väntat tyvärr.Med risk för upprepning, skrev detta i tisdags efter besök hos två AD.
Ja, väldigt märkligt tycker jag. Någon som har mer insikt? Jag var i Lugano tidigare i år och där fanns överlag många modeller som krävs långa väntetider för här hemma.Intressant med långa väntetider i Sverige, mellanlandade på Heathrow idag och där hade de både svart och blå 58 på länk samt G/S i båda storlekarna.
Dock ingen ranger eller PRO.
Kanske två PM:s...Prova
Lägg upp bild
Sen kanske du får ett PM
Fin och prisvärd! Kanske blir att köpa samma då, köpte min på chrono24 utan länk nämligenDen är ifrån Uncle Seiko Den är schysst, blev 1700kr med allt.