• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Får ju ändå lägga in en Pelagos idag även om allt snack är om 39:an men denna är grym.
DC8AB5E1-79B2-4198-8DD8-1429C9D2AA38.jpeg
Fantastisk!

Bra idé :)

Nu åkte dock jubilee på :D Betyget är väldigt bra. Ändlänkar hade bättre toleranser än original :p Har dock ett ”problem” och det är att länken går inte att minska till mindre än c.a 16cm med originalspänne så kan vara bra att veta för alla med smala handleder. Ett annat problem som detta medför är att man inte kan korta tillräckligt på kl6 sidan vilket gör att spännet hamnar lite fel (enl. min smak). Bygeln på spännet trycker ut länken i sidled vilket inte är supersnyggt.
44AA38E4-0460-4B0E-ABA9-146D7E4FFB46.jpeg

2975B87E-3274-4682-B819-731ECC66022D.jpeg
Fuuuck. Undra om det är samma med president - länken? I sådana fall får jag nog sälja min.

Vad säger dom i GBG om det är där du frågat
Med risk för upprepning, skrev detta i tisdags efter besök hos två AD.

"Var idag inne hos två AD i Stockholm angående Pelagos 39.

Hos den första fick jag inte ens skriva upp mig, den andra tog namn och nummer men fick inte lämna handpenning. Uppskattad leveranstid 1år.

(Har köphistorik hos båda framförallt den första)"

Så jag är pessimist för tillfället men självskadebeteende gör att man ändå knarkar Pelagos 39 videos på Youtube och kollar bilder på Instagram.

Hos den första fick jag inte ens skriva upp mig, den andra tog namn och nummer men fick inte lämna handpenning. Uppskattad leveranstid 1år.

Så jag är pessimist för tillfället men självskadebeteende gör att man ändå knarkar Pelagos 39 videos på Youtube och kollar bilder på Instagram.
Du får köpa min som jag ska köpa från @Been för (kompis pris) 😎😁

Surt ,har du ringt Västerås.?

Intressant med långa väntetider i Sverige, mellanlandade på Heathrow idag och där hade de både svart och blå 58 på länk samt G/S i båda storlekarna.
Dock ingen ranger eller PRO.

Tråkigt att höra, men ganska väntat tyvärr.

Intressant med långa väntetider i Sverige, mellanlandade på Heathrow idag och där hade de både svart och blå 58 på länk samt G/S i båda storlekarna.
Dock ingen ranger eller PRO.
Ja, väldigt märkligt tycker jag. Någon som har mer insikt? Jag var i Lugano tidigare i år och där fanns överlag många modeller som krävs långa väntetider för här hemma.

Tillbaka
Topp