Pivo
Basic
Personlig favorit!Välkommen i klubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personlig favorit!Välkommen i klubben
Lysande!Lite hack: Köp unisex klockor och säg det är till frugan, använd klockorna själv.
Jag saknar min.. Enda klocka jag ångrar att jag sålde.
Premiärtur med mitt nyförvärv, känns riktigt bra!
Vackert!
Premiärtur med mitt nyförvärv, känns riktigt bra!
Ja den är riktigt bra! Första bb58 för mig och den känns verkligen grym rakt igenom. Sitter fint ocksåJag saknar min.. Enda klocka jag ångrar att jag sålde.
Kanon! Sugen på klockan, men har sett mkt kritik att den skulle vara "för tjock". Hur upplever du det, är det något som stör?Brukar inte gilla Nato men alltså… på den här är jag supernöjd att jag provade
Nej och åter nej jag har aldrig upplevt den tjock eller hur @FixxxerKanon! Sugen på klockan, men har sett mkt kritik att den skulle vara "för tjock". Hur upplever du det, är det något som stör?
Kanon fin comeback klocka / välkommen tillbaka till Tudor träsketÄntligen tillbaka i Tudorfamiljen. tack vare KS
Tjock? Nej.Kanon! Sugen på klockan, men har sett mkt kritik att den skulle vara "för tjock". Hur upplever du det, är det något som stör?
Tack!Kanon fin comeback klocka / välkommen tillbaka till Tudor träsket
Kindá like it!! Finns det möjlighet till fler bilder?
Kan ej svara för läget hos AD, finns rapporter tidigare i tråden och hoppas någon annan här i gänget kan ha en uppdatering, men jag kan ge rådet att ej köpa den istället för 1655:an, om man kan säga så. Om du är sugen på GMT Pro så testa den så mycket du kan innan så att du köper den för vad den är, en väldigt prisvärd och snygg GADA!! I min mening i fetaste laget men det måste man känna av själv. Lycka till!!!Är det några här som har koll på hur det ser ut med GMT Pro modellen hos AD?
Den ser jäkligt läcker ut.. frågan är bara om den efter en tid känns som ett substitut för 1655an..?
Vill ha begäret är stort just nu och det känns väldigt prisvärt.
Den är allt lite småknubbig men funkar väldigt bra ändå tycker jag.Kanon! Sugen på klockan, men har sett mkt kritik att den skulle vara "för tjock". Hur upplever du det, är det något som stör?
Stort tack! Alla ägare verkar nöjda, det kanske bara är klockjournalisterna som är griniga och måste hitta något att kritisera.Den är allt lite småknubbig men funkar väldigt bra ändå tycker jag.
Glaset och boettlocket tar några av millimetrarna på höjden vilket hjälper.
Rekommenderar att testa på armen då det är väldigt subjektivt.
Lista stängd på Bergströms i Göteborg i alla fall fick jag höra från en. Hög efterfrågan.Är det några här som har koll på hur det ser ut med GMT Pro modellen hos AD?
Den ser jäkligt läcker ut.. frågan är bara om den efter en tid känns som ett substitut för 1655an..?
Vill ha begäret är stort just nu och det känns väldigt prisvärt.
Samma som jag fick till svars.Lista stängd på Bergströms i Göteborg i alla fall fick jag höra från en. Hög efterfrågan.
Grattis! Riktigt fin.Äntligen tillbaka i Tudorfamiljen. tack vare KS
Farligt för plånkan att se dessa… Verkar vara en grym dinka, riktig fullträff av TudorÄnnu en video för att stärka villhöver känslan (För vissa)
Utan att se bilder och om det är komplett så skulle jag säga +- 32 000 krVad tycker ni är ett rimligt värde för en BB58 i gott skick, dock rätt mycket små hairlines på sidorna och med 4 års garanti?