Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortfarande inte hört något...@erow Något nytt när det kommer till 36 S&G?
Du kan beöka eller ringa in till affären, de brukar ta ditt namn/nummer. Har bara för mig att de kräver 25% vid high-end klockar, alltså 50000 plus klockor.Fråga från en "Noob" då jag aldrig varit på lista tidigare, enbart handlat klockor som varit tillgänliga. Räknas det med att de skriver upp mitt intresse som "lista" eller är det uppskrivining i kö+handpenning?
Hade själv lite tur när jag köpte min BB 58 2019. Ibland är det bäst att bara fråga snällt.Tack för eran input! Lite så jag känt också, såklart vill de ha kända och lojala kunder före mig, som enbart köpt 1 klocka. Får ta den tid det tar, är i inget behov av en ny klocka egentligen och har annat som bör ligga högre upp på prioriteringslistan för mig
Nix.Finns det något gummiband där ute som går att använda ihop med end-links på BB58:an? Likt det officiella gummit på pelagosen.
Absolut! Kan fixa lite bilder när jag har slängt på bandet igen ursäkta sen respons!Kindá like it!! Finns det möjlighet till fler bilder?
Väntar frtf på min Frågan är hur många veckor den kommer att tullhanteras hos PN
Dax att testa ny länk
Kan du inte ta ett rakt och kapa? Ex. denna från watchwear?Finns det något gummiband där ute som går att använda ihop med end-links på BB58:an? Likt det officiella gummit på pelagosen.
Väntar frtf på min Frågan är hur många veckor den kommer att tullhanteras hos PN
Då håller jag tummarna. Ligger en dag efter dig så har jag tur så kanske den dimper ner imorgonSegt att vänta!
Jag beställde mitt den 25/8 leverans idag!
Betalade tullen den 5/9!
Som om de gick hyfsat snabbt
Krons sa i oktober.@erow Något nytt när det kommer till 36 S&G?
Den röda verkar ju vara vanligast, enligt ÅF var den röda mer poppis och den blå betydligt mer sällsynt.Den svarta är väl mycket ovanligare. Den tillverkades bara under drygt 6 månader om jag inte missminner mig. Den har alltid legat högre i pris.
Blå och röd ligger väl mellan 25-30k med länk (baserat på skick och servicehistorik).
Gripenbro sålde en nyligen för under 25 (exkl länk).
Avslutad - Tudor Heritage Black Bay
Tudor Heritage Black Bay Ref 79230N. Klassiker med Smiley tavla. Tillverkad ca 2015 Klocka i fint bruksskick, fint safirglas och boett utan märken eller djupa repor. Kommer boxar, manualer, Nato, kvitto, ej cert Helstål med svart tavla och bezel i rött. Mäter 42mm, skruvad krona och safirglas...klocksnack.se
Förövrigt, är själv sugen på en 79220R så om någon vill släpppa en så får ni höra av er
Lite som lista hos AD: lika ovisst om väntetidVäntar frtf på min Frågan är hur många veckor den kommer att tullhanteras hos PN
Aaah. Jag vet inte om jag tyckte Tudorn vägde upp till förväntningarna. Ska nog testa den på en länk också dock.Har för mig att det varit likadant tidigare år. Tror att den blåa upplevs mer som en sommarklocka så många brukar sälja den efter sommaren. Sedan uppstår ett sug igen på våren och då är det många som vill köpa en istället
Jag undrar också detta. Skulle helst vilja ha min på president-länken från US med originalclasp.Dagens Blir alltid glad när jag har den på mig. Det är något med den blåa färgen som inte går att överföra till bild.
Har beställt en jubilee från US. Ska bli skoj att se ifall det lyfter klockan ytterligare. Någon som tagit bort spännet från org.länken? Var det meckigt?
Det är min uppfattning också och att det är mest röda ute är också för att den var i produktion längst. Svart ovanligast och dyrast (ca 6 månader), följt av blå (ca 2år) och röd (ca 4 år)Den röda verkar ju vara vanligast, enligt ÅF var den röda mer poppis och den blå betydligt mer sällsynt.
Börjar få ett villhöver sug
Hands-On: Tudor Pelagos 39 Titanium Dive Watch | aBlogtoWatch
The new Tudor Pelagos 39 Titanium Dive Watch, released in 2022, with expert analysis, specs, price, and original photos.www.ablogtowatch.com
Riktigt bra! Nästan så jag utmanar alla här att hitta en bättre.Känns som att bronsaren kommer vara en riktigt trevlig höstklocka
Hur tycker du att Royal 41 bärs upp, känns den större eller mindre än 41? Är ute efter en Royal men har inte riktigt betsämt mig än om det blir en 41 eller 38.Denna har inte fått sin tid det senaste. Ändå Tudor Torsdag idag så fick bli den