Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en pro på blocket, var noga och som sagt köp säljaren också så det inte blir några tråkigheter.Även jag är riktigt sugen på Pelagos 39. Att få tag i en är ju såklart en helt annan femma
Finns förresten det några BB Pro-ägare som ska hoppa på Pelagos-tåget och avyttra sin Pro är det bara att PM:a mig
Spännande cliffhanger - Mr Tudor strikes again?!Den som vet den vet
Har nu pratat med Västerås, mycket trevligt samtal.Surt ,har du ringt Västerås.?
Ja men de brukar få mycket mer Tudor än Krons och Nymans i Stockholm beroende på att de är Tudor Corner.Har nu pratat med Västerås, mycket trevligt samtal.
Men hur kunde jag inte veta att de och Krons hade samma ägare?
Pratade med Robin, även om jag bor i Stockholm så överväger jag göra alla inköp där nu, för det var utan tvekan det bästa bemötandet jag fått av en AD. Så tack för tipset!Ja men de brukar få mycket mer Tudor än Krons och Nymans i Stockholm beroende på att de är Tudor Corner.
Vem pratade du med Robin eller Niklas.
Pratade med Robin, även om jag bor i Stockholm så överväger jag göra alla inköp där nu, för det var utan tvekan det bästa bemötandet jag fått av en AD. Så tack för tipset!
Har de möjlighet att posta klockan? Eller skicka den till Nymans Stockholm?Pratade med Robin, även om jag bor i Stockholm så överväger jag göra alla inköp där nu, för det var utan tvekan det bästa bemötandet jag fått av en AD. Så tack för tipset!
Ja dom brukar posta klockor hem har aldrig varit några problem.Har de möjlighet att posta klockan? Eller skicka den till Nymans Stockholm?
Jag bor också i Stockholm men gör mina inköp där mycket på grund av deras bemötande och service.Pratade med Robin, även om jag bor i Stockholm så överväger jag göra alla inköp där nu, för det var utan tvekan det bästa bemötandet jag fått av en AD. Så tack för tipset!
Är möjligtvis i krokarna vid den tiden imorrn. Man blir ju lite nyfiken vad som ska hämtas.Någon som skall till @Nymans Ur 1851 Västerås på Lördag skall dit och hämta klocka mellan 11 och 12 ungefär.
Tavk för tipset.Finns en pro på blocket, var noga och som sagt köp säljaren också så det inte blir några tråkigheter.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Tudor Black Bay Pro https://www.blocket.se/annons/goteborg/tudor_black_bay_pro/103597688
Välkommen i klubbenFår lov att göra debut i tråden med gårdagens nyförvärv, jäklar va bra den är.
Jag bor i samma stad som säljaren. Bara hojta om du vill ha mig som kurirTavk för tipset.
Undviker dock gärna blocket och köper allra helst av trevlig forummedlem
Vill själv veta vad andra tycker om sun burst dial, den verkar inte vara så farligt om man kollar andra reviews, sen verkar boet vara 39mm men bezel 40mm! Inte många som kommenterar detta. Undrar om den ser större ut på armen än BB 59, sen om den är en bra strap monster trots 21mm.Jag hörde av en klocksäljare att Tudors nya Pelagos, den svarta med titan ska vara sjukt bra. Verkligen värt varenda krona.
Någon som har bra input om den?
Kollade hos AD idag och bara spännet separat gick hos dem på 3200 vilket jag tyckte var helt OK. Kanske blir en president - länk från US ändå? Landade det på 1700:- från USA-sidan eller?Bra idé
Nu åkte dock jubilee på Betyget är väldigt bra. Ändlänkar hade bättre toleranser än original Har dock ett ”problem” och det är att länken går inte att minska till mindre än c.a 16cm med originalspänne så kan vara bra att veta för alla med smala handleder. Ett annat problem som detta medför är att man inte kan korta tillräckligt på kl6 sidan vilket gör att spännet hamnar lite fel (enl. min smak). Bygeln på spännet trycker ut länken i sidled vilket inte är supersnyggt.
Stämmer, hamnade där i runda slängar. Använd koden wisedeal för 10% rabattKollade hos AD idag och bara spännet separat gick hos dem på 3200 vilket jag tyckte var helt OK. Kanske blir en president - länk från US ändå? Landade det på 1700:- från USA-sidan eller?
Det är väl inte helt fy skam det heller! Happy wife happy life! Blir bra komplement till hennes andraBlev tyvärr ingen Tudor idag , blev en Cartier till frugan
Lite hack: Köp unisex klockor och säg det är till frugan, använd klockorna själv.Blev tyvärr ingen Tudor idag , blev en Cartier till frugan
Denna kan jag också haLite hack: Köp unisex klockor och säg det är till frugan, använd klockorna själv.
Blev tyvärr ingen Tudor idag , blev en Cartier till frugan