• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Undrar om det kommer dyka upp många 58or på marknaden nu, pga önskade byten till nya pelagos s a s.🤔 Svarta 58:an har ju länge varit relativt svår att få tag på, men känns som den kommer konkurrera om samma marknad som pelagos 39.

Senast ändrad:
Undrar om det kommer dyka upp många 58or på marknaden nu, pga önskade byten till nya pelagos s a s.🤔 Svarta 58:an har ju länge varit relativt svår att få tag på, men känns som den kommer konkurrera om samma marknad som pelagos 39.
Jag sålde en Explorer för att köpa en Pelagos 39, behåller svart BB58, tror de kommer komplettera varandra bra.

(Kliar i fingrarna att köpa nåt annat med tanke på väntetiden)

Jag sålde en Explorer för att köpa en Pelagos 39, behåller svart BB58, tror de kommer komplettera varandra bra.
(Kliar i fingrarna att köpa nåt annat med tanke på väntetiden)
Intressant! Hoppas du får tag på en🙂 Känns som perfekta ”do-it-all”/vardagsklockan. Sedan har 58an lite av den där vintage-charmen så de kommer säkert bli bra komplement till varandra👍

Senast ändrad:
Då kör vi ännu en bluewatchmonday med FXD
E9B6F871-436A-4802-9AD8-1D6A2232CEAE.jpeg

Kan man kalla det en ”liten” snowstorm, inte som på en gmt då det är en snowflake till….? 😅
9905DAF3-A7C4-41CC-83D6-9DB78432DDDE.jpeg

(Sorry har lite långtråkigt och har gett mig f*n på att nå 750 posts idag, vilket gör att jag åker upp i nivån Panerai tror jag….😀)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp