Jodå den där gör sig perfekt till hösten, riktigt krispig bild måste jag sägaKanske inte en riktigt lika spot on höstklocka som @Limeee bronsare, men nästan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå den där gör sig perfekt till hösten, riktigt krispig bild måste jag sägaKanske inte en riktigt lika spot on höstklocka som @Limeee bronsare, men nästan.
Det bästa är kanske att fråga Nymans? Om inte de vet så är det nog ingen här som kan ge ett bättre svar...Hej
Jag har tagit det stora steget och sålt av alla mina Rolex, det var lite för mycket hysteri runt märket idag tycker jag.
Nu har jag tänkt att ta steget in i Tudors värld. Var inne på Nymans i veckan och beställde en BB Pro.
Nu till min fråga, hur lång är väntetiden?
Vet att att det är en svår fråga att svara på, men jag hittar ingen bra info efter letande.
Har bra köphistorik kan tilläggas
Jag frågade, de visste inte.Det bästa är kanske att fråga Nymans? Om inte de vet så är det nog ingen här som kan ge ett bättre svar...
Så funkar klockvärlden, tycka vad man vill om det.Jag frågade, de visste inte.
Satt bredvid en stackare som försökte ställa sig i kö för en Batgirl, han fick svaret att han fick lov att köpa andra klockor, t.ex en Tudor och något annat innan de kunde skriva upp honom
I know, inget konstigt med det.Så funkar klockvärlden, tycka vad man vill om det.
Svårt att svara på som du säger men jag anmälde intresse för en BB Pro samma dag den introducerades och blev erbjuden en inom två månader.Hej
Jag har tagit det stora steget och sålt av alla mina Rolex, det var lite för mycket hysteri runt märket idag tycker jag.
Nu har jag tänkt att ta steget in i Tudors värld. Var inne på Nymans i veckan och beställde en BB Pro.
Nu till min fråga, hur lång är väntetiden?
Vet att att det är en svår fråga att svara på, men jag hittar ingen bra info efter letande.
Har bra köphistorik kan tilläggas
Grattis! Ser bra ut 36 eller 41?
Första Tudorn.
Känns som det kommer bli fler i samlingen.
Snyggt. Var också nyfiken på storleken precis som @rambo_amadeus nedan men såg ditt svar. 41mm ser på den här bilden ut att vara helt perfekt på dig. Den vart lite för stor på mig så tack och lov att de släppte den i 39
Första Tudorn.
Känns som det kommer bli fler i samlingen.
Jah kommerHur många utav er som ska till Tudor träff o träffa mig? Eller aa han andra David ngt?…
Ser fram emot att Ni, som skall gå på eventet, fyller på med ett stort antal bilder därifrån. Väntar med spänning…..Hur många utav er som ska till Tudor träff o träffa mig? Eller aa han andra David ngt?…
Den är så jäkla braTrevlig TudorTorsdag