Ja får hoppas att den dyker upp snart så jag kan jämföra självBästa de släppt utöver Black Bay Pro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja får hoppas att den dyker upp snart så jag kan jämföra självBästa de släppt utöver Black Bay Pro.
Gör ett sök på K&S så finner du svaret på din frågaNågon som har koll på hur värdet varit det senaste på bb58 på andrahandsmarknaden. Känns som tillgången varit god det senaste.
Kör nog dubbelpipigt med PRO och FXDNi som ska på Tudor eventet med Beckham, vad blir det för klocka? Självklart Tudor ja eller nej? Double-wrist!? Låt höra!
Kom igen nu, go all in med alla på.Kör nog dubbelpipigt med PRO och FXD
Då får jag klä ut mig till bläckfiskKom igen nu, go all in med alla på.
Funkade Tack för tipset!Prova spola vatten på den och samtidigt snurra på vridringen.
Tycker inga aktuella finns men ska fortsätta kikaGör ett sök på K&S så finner du svaret på din fråga
Det finns minst tre stycken annonser som fortfarande ligger osålda (inkl en Black Bay Bonanza). Marknaden lär knappast ändrat sig mellan den 7-19/9:e.Tycker inga aktuella finns men ska fortsätta kika
@Burnman ska ju gå som "deskdiver" i torrdräkt så ni kanske kan gå tillsammans? Känns logiskt på något sättDå får jag klä ut mig till bläckfisk
Väntar med spänning.Håll utkik på Eqotime.com - både video och hands-on på g
Haha. Vilken synDet finns minst tre stycken annonser som fortfarande ligger osålda (inkl en Black Bay Bonanza). Marknaden lär knappast ändrat sig mellan den 7-19/9:e.
@Burnman ska ju gå som "deskdiver" i torrdräkt så ni kanske kan gå tillsammans? Känns logiskt på något sätt
Inte alltför lång tid hoppas jag! Eller jo, ändå en stund så marknaden hinner ”mättas” lite av den svarta och så mitt klockkonto återhämtat sig en skvätt också Men med tanke på att jag kör en svart BB58 blir det imho lite väl liten variation med svart pelagos 39. En blå skulle verkligen vara spot on och precis rätt i min lilla samlingHur länge dröjer det tills vi får se en P39 med blå tavla och vridning och lätt fauxtina från BB Pro?
Ställde en fråga via deras hemsida (Kontakta oss om klockan) för en vecka sedan men fick inget svar. Beställde den ändå igår, fick orderbekräftelsen men så fick jag ett mail på förmiddagen idag -Tror Krons har en som se säljer online ute om du är sugen.
@Cosmo tankar? Du har ju haft ett par
Tror Krons har en som se säljer online ute om du är sugen.
@Cosmo tankar? Du har ju haft ett par
Nu hänger jag inte med? Antar att det var BB36? Ring dem och kolla vad som händer.Ställde en fråga via deras hemsida (Kontakta oss om klockan) för en vecka sedan men fick inget svar. Beställde den ändå igår, fick orderbekräftelsen men så fick jag ett mail på förmiddagen idag -
”Hej,
Tack för din beställning, tyvärr så har modellen utgått från leverantören.
Vi rekommenderar denna modell istället som ersatt modellen, dock är leveranstiden tyvärr nu runt 1år men återkom om du tycker att den är intressant och vill vänta.
(Länk till Black Bay Pro)
Med Vänlig Hälsning/
Krons”
Har ingen erfarenhet av Krons tidigare men det där kändes ändå lite smånonchalant.
Beklagar att jag beställde en klocka som ni påstod att ni hade på hyllan, borde ju såklart ha fattat att det inte stämde..
Gissar att det är North Flag.Nu hänger jag inte med? Antar att det var BB36? Ring dem och kolla vad som händer.
Gissar att det är North Flag.
Jag ställde samma fråga till Krons för ett tag sedan och fick ett liknande svar att den utgått.
Att den utgått var ingen nyhet men blev ändå nyfiken om dom hade en på lager trots allt.
Tack då hänger jag med. Ja sant BB36 har du väl haft typ 7 av vid det här laget.Gissar att det är North Flag.
Jag ställde samma fråga till Krons för ett tag sedan och fick ett liknande svar att den utgått.
Att den utgått var ingen nyhet men blev ändå nyfiken om dom hade en på lager trots allt.
Ja det gäller att ringa och kolla först , har också råkat ut för att köpa en Monaco till frugan de skulle ha två enligt hemsidan på preeowned men båda var sålda sedan ett bra tag. Finns en ganska stor förbättringspotential där.Tack då hänger jag med. Ja sant BB36 har du väl haft typ 7 av vid det här laget.
Skämt åsido, Krons/Nymans web online shop och pre-owned lämnar en del att önska.
Nej nej för fasen endast 6 stycken har jag haft, hittillsTack då hänger jag med. Ja sant BB36 har du väl haft typ 7 av vid det här laget.
Skämt åsido, Krons/Nymans web online shop och pre-owned lämnar en del att önska.
Jag frågade dem faktiskt oxå förra veckan om North Flag eftersom de står att de har den i lager. De svarande att de inte haft den på två år.Gissar att det är North Flag.
Det verkar inte vara så bråttom med att uppdatera lagersaldot.Jag frågade dem faktiskt oxå förra veckan om North Flag eftersom de står att de har den i lager. De svarande att de inte haft den på två år.
Grattis till ett första klockköp!Vad tycker ni om mitt första klock köp?
Tudor 1926 91650-0001 41mm 2021
Är dock sugen på en black bay så får se hur länge jag behåller den. Någon som vet att bra ställe man kan sälja?
Haha nej jag fattade, försökte ta det vidare. Svårt med text osv. Lägger upp på 45k enligt Beens rekommendation!Det var ett dåligt skämt Mitt ursprungliga inlägg är fortfarande det som känns rimligt . Iom fortfarande full garanti kvar etc. etc.