Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så jäkla bra
Ja den är grym, visst har du kvar din bronsare? Sen är ju din Rootbeer bra trevlig den med! Fortfarande ända på forumet tror jag va?Tudor Torsdag med Two-tone
Jag har kvar den, mycket nöjd med bäggeJa den är grym, visst har du kvar din bronsare? Sen är ju din Rootbeer bra trevlig den med! Fortfarande ända på forumet tror jag va?
Något är ju galet @Limeee Bronsaren kvar och utförsäljning från skattgömman. Gissar att alla Brons bilder är arkivbilder från Mars. Tycker mig kunna skönja datumet 1/3 i övre hörnet.Trevlig TudorTorsdag
Vafasen hur kunde du märka att det är gamla arkivbilder från mars?! Nä men klart man måste ha en bronsare i höstNågot är ju galet @Limeee Bronsaren kvar och utförsäljning från skattgömman. Gissar att alla Brons bilder är arkivbilder från Mars. Tycker mig kunna skönja datumet 1/3 i övre hörnet.
Aj aj, saknar mina…
Ohh, den var granner. Bra sugen på något liknande, men kanske ev. med champagne-tavlan.
Aj aj, saknar mina…
Ohh, den var granner. Bra sugen på något liknande, men kanske ev. med champagne-tavlan.
Riktigt stiling pjäs!Glad torsdag
Så du hittade dig en BB58 till slutHösten bjuder på härliga färger
Hmm… då får du nog dra fram en bild med en dagsfärsk tidning och höstlövVafasen hur kunde du märka att det är gamla arkivbilder från mars?! Nä men klart man måste ha en bronsare i höst
Det är preskriberat! Kör blått nu för tidenTackar! Ja, dom är snygga. Tror @FreddeM har ägt 3st med champagne-tavlan
Det är preskriberat! Kör blått nu för tiden
Tja prismässigt ligger de väl i vart fall ungefär där rolex låg på 80-talet om man justerar för inflation. Om märket idag är lika starkt som systern var då har jag ingen uppfattning om men det kan väl vara rimligt att anta? Det kanske skiljer sig lite i demografi men på det stora hela känns inte påståendet helt vansinnigtIntressant artikel på Fratello om Tudors framtida position.
Is Tudor Going To Dominate The High Range Of Swiss Watches?
✓ Tudor watches are more popular than ever ✓ Will they dominate the high range of luxury watches? ✓ We share our thoughts on Tudor ✓www.fratellowatches.com
De föreslår att Tudor definitivt har Rolex tidigare position redan med tydliga argument och att framtida dominans kommer bero på storebrorsan också, förstås. IMO så ligger Tudors stora värde just i att de har ett grymt förtroende i tillförlitlighet och kvalitet med sig och ändå kan konkurrera prismässigt i ”mellanlyxklassen”. Vad säger ni?
Precis, de sticker inte ut nacken allt för mycket i det som ser ut som att vara klart som korvspad generellt vad gäller R och Tudor tror ej R kommer låta Tudor ”växa” för mycket, kan också vara så att de låter dem gå åt båda hållen för att spänna över fler prissegment, vilket är en farlig väg. Spelar ingen roll, då man får ta Tudordinkorna för extremt prisvärda klockor i sig, vart än värdet tar vägen står jag fast vid det egna personliga värdet jag satt i dem.Tja prismässigt ligger de väl i vart fall ungefär där rolex låg på 80-talet om man justerar för inflation. Om märket idag är lika starkt som systern var då har jag ingen uppfattning om men det kan väl vara rimligt att anta? Det kanske skiljer sig lite i demografi men på det stora hela känns inte påståendet helt vansinnigt
Riktigt rolig läsning! Och en fruktansvärt fin samling!In och läs om mig och Tudor i nya klockworkmagasin.se
Är ju en helt akademisk diskussion tills dess att de kan leverera klockor. Alla konkurrenter som nämns i prisgruppen kan möta marknadens efterfrågan, Tudor klarar inte ens att möta den lilla efterfrågan som kommer med favoritstatus bland nördarna. Att prata om marknadsdominans i det läget är ju tramsigt, det är som att börja diskutera en Folkpartistisk majoritetsregering när de med nöd och näppe kan skrapa ihop 4% väljarstöd.Intressant artikel på Fratello om Tudors framtida position.
Is Tudor Going To Dominate The High Range Of Swiss Watches?
✓ Tudor watches are more popular than ever ✓ Will they dominate the high range of luxury watches? ✓ We share our thoughts on Tudor ✓www.fratellowatches.com
De föreslår att Tudor definitivt har Rolex tidigare position redan med tydliga argument och att framtida dominans kommer bero på storebrorsan också, förstås. IMO så ligger Tudors stora värde just i att de har ett grymt förtroende i tillförlitlighet och kvalitet med sig och ändå kan konkurrera prismässigt i ”mellanlyxklassen”. Vad säger ni?