Kallar det för JamesBondGlappet eller så kan man se att det är ett glapp på 0.07 mmDet är bara coolt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kallar det för JamesBondGlappet eller så kan man se att det är ett glapp på 0.07 mmDet är bara coolt!
Vore helt fantastiskt och givet köp. Men inte kan dom kopiera en succé som Hulk!?Snubblade över denna photoshopade bild på BB58 när jag surfade runt.
Jag känner väldigt starkt att jag behöver en, hoppas Tudor släpper en grön under 2023.
Så är det nog, men man ju alltid drömma.Vore helt fantastiskt och givet köp. Men inte kan dom kopiera en succé som Hulk!?
Blir glad varje gång jag tar på mig 925:an skiftar så otroligt i karaktär från ljusgrå till riktig mörk.
Sjukt att denna bild fortfarande lever! Min bild ursprungligen, @wristbuddys klocka och @wristbuddys ambitiösa photoshoppingSnubblade över denna photoshopade bild på BB58 när jag surfade runt.
Jag känner väldigt starkt att jag behöver en, hoppas Tudor släpper en grön under 2023.
En grön P39 hade inte heller varit så dumt. Frågan är vilken grönton som är snyggast?Snubblade över denna photoshopade bild på BB58 när jag surfade runt.
Oh lala!En grön P39 hade inte heller varit så dumt. Frågan är vilken grönton som är snyggast?
Jisses den var ruggigt trevligEn grön P39 hade inte heller varit så dumt. Frågan är vilken grönton som är snyggast?
Så snygg på jubilee! Väntar på min från uncle (är tydligen skickad) men stod 2-4 veckors leveranstid hoppas det går lite snabbareDen är ju ändå rätt så bra
Den hade jag skrivit upp mig på utan att blinkaEn grön P39 hade inte heller varit så dumt. Frågan är vilken grönton som är snyggast?
Jag beställde nyligen och det gick relativt snabbt. Paketet var i SE inom en vecka. Det som tog ytterligare några dagar var PNs tullhanteringSå snygg på jubilee! Väntar på min från uncle (är tydligen skickad) men stod 2-4 veckors leveranstid hoppas det går lite snabbare
Åh bra! Då kanske uncle tog i lite i deras estimat körde vanlig international shippingJag beställde nyligen och det gick relativt snabbt. Paketet var i SE inom en vecka. Det som tog ytterligare några dagar var PNs tullhantering
Både denna och BB58-bilden är så löjligt bra att jag blir lite ledsen att dom inte finnsEn grön P39 hade inte heller varit så dumt. Frågan är vilken grönton som är snyggast?
Känns som alla varianter av BB lockar migNågot annat som skulle vara schyst är BB58 i guld på länk även om det kanske är lite väl coolt för mig personligen. Gärna med en mörkblå tavla.
Den där svarta hade varit riktigt bra!Något annat som skulle vara schyst är BB58 i guld på länk även om det kanske är lite väl coolt för mig personligen. Gärna med en mörkblå tavla.
Gör en sån i brons så kommer man ner till vettigt prisKänns som alla varianter av BB lockar mig
Personligen älskar jag guldklockor men tar emot att betala 300k+ för det.
Gjort
Gillar brons oxå, hade brons funnits med blå tavla hade det vart ett givet köp.Den där svarta hade varit riktigt bra!
Gör en sån i brons så kommer man ner till vettigt pris
Alltså om de gjort med blå urtavla..då hade jag gjort mig av med min i bronsNågot annat som skulle vara schyst är BB58 i guld på länk även om det kanske är lite väl coolt för mig personligen. Gärna med en mörkblå tavla.