Då är vi live!Håll utkik på Eqotime.com - både video och hands-on på g
![]()
![]()
Hands-on: https://eqotime.com/hands-on-video-tudor-pelagos-39/
Video:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är vi live!Håll utkik på Eqotime.com - både video och hands-on på g
![]()
![]()
Garantiärende?Chronon tillbaka efter spa behandling. Fortfarande ruskigt förtjust i den.![]()
Den är fin. Vad är listpriset ?Ajaj, låter inte bra då planen är att inte köpa något mer i årFår se om den finns att klämma på den 5:e...
50360 är listprisDen är fin. Vad är listpriset ?
Ja precis. Andra gången den fått behandling. Bytte ena subdial visaren först,var repor på den. Nu fick dom ta bort smuts på tavlan och kolla gången. Tror det smugit sig in lite smuts från då dom bytte visaren.Garantiärende?![]()
Så tråkigt, men då hoppas vi att allt är bra nuJa precis. Andra gången den fått behandling. Bytte ena subdial visaren först,var repor på den. Nu fick dom ta bort smuts på tavlan och kolla gången. Tror det smugit sig in lite smuts från då dom bytte visaren.
Men nu e allt frid o fröjd. Ta i trä![]()
Tackar!Så tråkigt, men då hoppas vi att allt är bra nu
Grymt fin klocka är det iallafall!
Väldigt tacksamt med en kort och faktabaserad review och inte, som en del andra, 25 minuter med egen rant om varför en klocka ska ha X och Y men absolut inte Z.
Ännu bättre recension på den egna kanalen.
Prova Vanguard Straps jag är nöjd med dom.Er upplevelse av Everest gummin till blackbays? Värda?
Eller är RubberB bättre?
Ok, nice, funkar dom med tudor claspen?+1 på det.
![]()
Ok, nice, funkar dom med tudor claspen?
Prova Vanguard Straps jag är nöjd med dom.
Tja tack för svar. Vad behöver man för behörighet för att lägga ut där? Kan nämligen inte.Grattis till ett första klockköp!
Den där är väl kanske inte min personliga favorit även om tavlan är riktigt bra.
Klocksnacks köp- o sälj brukar vara bra om man ska sälja...![]()
Tror du behöver 50 inlägg. Plz dont spam.Tja tack för svar. Vad behöver man för behörighet för att lägga ut där? Kan nämligen inte.
Redan legendariska bb58Yes, Tudortisdag![]()
![]()
Helt ärligt så bad jag frugan ta bildenRedan legendariska bb58men se upp med bilder under bilkörning….
![]()
Det vetefasen. Sitter vanligt törnros på remmen, jag kör den så. Har aldrig gillat clasp på rem.Ok, nice, funkar dom med tudor claspen?