Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste nästan hem från jobbet och byta klockaKastar in en extra bild, är ju ändå TT
StiligtÄntligen Tudor Thursday och bronsaren får tjänstgöra
Ska bli intressant att se hur den kommer åldras, förmodligen inte via dig men förhoppningsvis en annan användare här på KSÄntligen Tudor Thursday och bronsaren får tjänstgöra
Stod inte @Been i kö på en och är dessutom lite prioriterad Tudorkund av nymans Västerås?? Jag är skitspänd på att få se lite reella bilder här i tråden, och ännu mer på att få klämma lite irlIngen på forumet som har fått plocka ut en Pelagos 39 än?
Känns som alla med en Youtube kanal (oavsett storlek) har fått en utskickad av Tudor, kanske därför det inte finns några hos ADStod inte @Been i kö på en och är dessutom lite prioriterad Tudorkund av nymans Västerås?? Jag är skitspänd på att få se lite reella bilder här i tråden, och ännu mer på att få klämma lite irl
Reggar en på direktenKänns som alla med en Youtube kanal (oavsett storlek) har fått en utskickad av Tudor, kanske därför det inte finns några hos AD
Ingen på forumet som har fått plocka ut en Pelagos 39 än?
Lite min känsla oxå.Känns som att utomlands sker det paketöppningar varje dag. Tudor verkar inte vilja skicka mycket klockor hit.
Jo jag står där och väntar har dock ej fått något beskedStod inte @Been i kö på en och är dessutom lite prioriterad Tudorkund av nymans Västerås?? Jag är skitspänd på att få se lite reella bilder här i tråden, och ännu mer på att få klämma lite irl
Det är säker bara något enstaka ex som skickas runt till alla här i Svedala.Känns som alla med en Youtube kanal (oavsett storlek) har fått en utskickad av Tudor, kanske därför det inte finns några hos AD
Man får åka till Italien.Känns som att utomlands sker det paketöppningar varje dag. Tudor verkar inte vilja skicka mycket klockor hit.
Haha wtf Det hade jag inte räknat med.Man får åka till Italien.
Timestamp:
Tack för tipset. Åker till Milano om 2 veckor så ska absolut kika om man hittar enMan får åka till Italien.
Timestamp:
Är det där ett svar på en tidigare förfrågan eller fick du lov att kontakta dem på nytt?Nymans Stockholm verkar iaf äntligen börjat skriva upp folk nu.. Har vi tur betyder det att dom fått NÅGON sorts hint om att leveranser är på gång!
EDIT: Dom har fått "indikationer att dom första är på väg inom en någorlunda snar framtid"
Inte kontaktat dom igen, så dom måste gått igenom alla gamla mail!Är det där ett svar på en tidigare förfrågan eller fick du lov att kontakta dem på nytt?
Såg nu att jag fått samma mail.Inte kontaktat dom igen, så dom måste gått igenom alla gamla mail!
Shit vad jag blev lurad av den spegelvända bilden. Trodde för en stund att det finns en Black Bay LHD, men insåg sen när jag zoomade in att du bara luradesTudor till pannkakorna