Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Den är så jäkla bra.Ser fram emot en förhoppningsvis underbar smekmånad med den här nykomlingen
Stort tack! Den är ju det. Hade den i stål förut och det blev snabbt förälskelse. Förhoppningsvis gillar jag den lika mycket eller t.o.m ännu mer i brons.Grattis! Den är så jäkla bra.
Grattis! Mycket vacker klocka <3Ser fram emot en förhoppningsvis underbar smekmånad med den här nykomlingen
Haha vafasen man kan inte göra nåt utan att nåt snappar upp det Nog är Landsort-bronsaren tuff, men inte alls såååå här tuff Den ligger och väntar på att få dras upp och komma ut imorgon på självaste TudorTorsdag!
Känns ändå som helt relevanta frågor.
Hahaha klockren liknelseKänns ändå som helt relevanta frågor.
Lite som Kvartersforumen på Facebook; när någon ser att grannen gör något som är lite misstänksamt. Precis samma här när @Limeee sneglar på något annat än Tudorn är det som att Hans-Åke runt hörnet skulle snegla på grannfrun Maj-Lis. Ajjabaja!
Ojdå, "pilla på annat". Antar att fördelen med brons är att du får gröna fingrar, bokstavligen! Hur ser handleden ut nu efter bronsaren på?Hahaha klockren liknelse
Det är bra att jag har min ”beskyddare” som håller ett vakande öga och slår mig på fingrarna när jag börjar pilla på annat
Ja du kan få en bild imorgon kväll efter en hel dag med brons runt handleden. Ser ungefär ut som att hulken vill bryta sig lös så grön man ärOjdå, "pilla på annat". Antar att fördelen med brons är att du får gröna fingrar, bokstavligen! Hur ser handleden ut nu efter bronsaren på?
Den är verkligen grym!Ser fram emot en förhoppningsvis underbar smekmånad med den här nykomlingen
Jag är så sjukt nöjd med min.Äntligen Tudor Thursday och bronsaren får tjänstgöra
Håller helt med BB58 slår nya Landsort med hästlängderHaha vafasen man kan inte göra nåt utan att nåt snappar upp det Nog är Landsort-bronsaren tuff, men inte alls såååå här tuff Den ligger och väntar på att få dras upp och komma ut imorgon på självaste TudorTorsdag!
Jag måste ju nästan iaf testa att klämma å känna på en sådan här. Ser väldigt lockande utÄntligen Tudor Thursday och bronsaren får tjänstgöra
Det tycker jag absolut att du ska göra, den är riktigt trevligJag måste ju nästan iaf testa att klämma å känna på en sådan här. Ser väldigt lockande ut
Otroligt bra, BB58! I alla dess slag.Den är verkligen grym!