Samma utmjölkade bilder som vanligt. Kan ta nya imorgon och lägga upp i tråden.Upp med lite bilder på den röda BB och tagga mig mer än gärna.
BB står det på flaskan. Lite otydligt.![]()
Skicka ett PM om du är intresserad, den är till salu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma utmjölkade bilder som vanligt. Kan ta nya imorgon och lägga upp i tråden.Upp med lite bilder på den röda BB och tagga mig mer än gärna.
BB står det på flaskan. Lite otydligt.![]()
Nja... Det är väl detta band som är vävt av påvens hovleverantörer. Det kan ju vara så att de har vävt även detta och jag kan så klart ha fel. Men helst inteGrattis njut väl, på med det underbara bandet! Vävt av självaste hovleverantören av klädsel till påven och hans gäng. God shit!![]()
Nja... Det är väl detta band som är vävt av påvens hovleverantörer. Det kan ju vara så att de har vävt även detta och jag kan så klart ha fel. Men helst inte
![]()
Ser allt att det stått HB men du har suddat och ändrat.
Helt ärligt, de tre är grymma. Riktigt svårt val... Gör lite magi i studion med Pelagos! Vore kul med studiobilder på den.
Jag vet vilken jag har valt![]()
Tack för bilden. Grymt bra gjort! Den flyger högt. Dock osäker på om jag inte tycker den röda är snyggare på gummit iaf.
Hur var det du fick tag på ditt pelagos gummi, gick du bara in hos AD och beställde? BB med pelagos gummi är ju helt sjukt snyggtTack för bilden. Grymt bra gjort! Den flyger högt. Dock osäker på om jag inte tycker den röda är snyggare på gummit iaf.![]()
Skickade PM till min AD så beställde de hem. Glöm inte att säga att du behöver ett lås också annars får du vänta ytterligare tre veckor om du glömmer.Hur var det du fick tag på ditt pelagos gummi, gick du bara in hos AD och beställde? BB med pelagos gummi är ju helt sjukt snyggt
Tänkte bara säga att det är svindyrt från AD och att det kommer ut på EBay/internationella forum ibland.Hur var det du fick tag på ditt pelagos gummi, gick du bara in hos AD och beställde? BB med pelagos gummi är ju helt sjukt snyggt
Denna blir antagligen nästa!
Har man råd med en klocka för 30k så bör man väl ha råd med gummi för 1,6k och spänne för 1k.Tänkte bara säga att det är svindyrt från AD och att det kommer ut på EBay/internationella forum ibland.
Coolt foto!Riktiga dykare hänger i poolen. Eller vänta...
![]()
Tänkte inte på att man inte köper spänne till dykarförlängningen om man köper till BB. När jag köpte till min gamla Pelagos skulle det tillkomma ytterligare 1k för det spännet = 3600 vilket jag tycker är dyrt...Har man råd med en klocka för 30k så bör man väl ha råd med gummi för 1,6k och spänne för 1k.![]()
Varför kniper ingen denna? Grym klocka och priset känns väl mer än bra? Nåt jag missar?
https://klocksnack.se/threads/tudor-submariner-79090-prisbump.44598/
Det skulle förvåna mig oerhört mycket!Tror ni BB kommer i helguld?
Klockan är nyruckad och tryckt till 100m OK. Amplitud ca 300 liggandesVarför kniper ingen denna? Grym klocka och priset känns väl mer än bra? Nåt jag missar?
https://klocksnack.se/threads/tudor-submariner-79090-prisbump.44598/
Jag funderar på om visarna är bytta, annars förstår jag inte varför det skulle vara så stor skillnad i färg. Jag tror också många, däribland jag, fortfarande har lite svårt att hacka i sig att man får slanta upp 30 papp för en Tudor sub från 90-talet...Visarna matchar inte, något jag skulle störa mig på. Sen nämns det inget om servicehistoriken heller, kan ju bli en slant till om den behöver service.
Tror inte det, som jag ser det så är Tudor ett märke som ska vara lite mera lättillgängligt eller instegsmärk och se inte att en helguldare passar in där. Men vem vet, jag har lika mycket eller snarare lite insyn i hur deras marknadsavdelning tänker som du har.Tror ni BB kommer i helguld?
bra bild! O grattis till en ny/GAMMAL guldklimp @Gummo !!!