Tacktack! Den är härligbra bild! O grattis till en ny/GAMMAL guldklimp @Gummo !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tacktack! Den är härligbra bild! O grattis till en ny/GAMMAL guldklimp @Gummo !!!
Grattis! Är också på jakt efter en 7928
Tack! Min är dock en tidig 7016Grattis! Är också på jakt efter en 7928![]()
Jaha! Galet fin patinaTack! Min är dock en tidig 7016![]()
@Chami att du är en usel fotograf är ingen underdriftJag är en usel fotograf men klockan gillar jag![]()
7928
Black bay Black..En fransk tidning har idag publiserat en bild på nya BB.
![]()
Imorgon?! Jag skulle gissa till våren...Black Bay Black, vilket jävla namn. Antar att alla Tudor ADs i Stockholm får in den i morgon så man kan klämma.
Imorgon?! Jag skulle gissa till våren...
Sagt att jag vill ha den på länk till Rob. Kommer den inte på länk så har jag väl ändå rätt till att tacka nej och få tillbaka handpenningen.Black bay Black..
Visst fan kommer den på länk också? Eller så vill det verkligen vara vintage och endast släppa den på läder, synd om @Luciano Cau isf..![]()
Kommer i novemberImorgon?! Jag skulle gissa till våren...
Bra där.Sagt att jag vill ha den på länk till Rob. Kommer den inte på länk så har jag väl ändå rätt till att tacka nej och få tillbaka handpenningen.![]()
Jag tycker det bruna som kom till den första (den röda) BB ser bra ut och passar perfekt till den klockan. Däremot har jag lite svårt för BB på länk.Bara jag som tycker att läderbanden till BB är hopplöst fula? Vore bättre om de skickade med något vettigt gummiband istället.
Håller helt och hållet med digBara jag som tycker att läderbanden till BB är hopplöst fula? Vore bättre om de skickade med något vettigt gummiband istället.
Kostar 4950kr att göra byte från röd till blå. Men borde vara billigare med röd till svart.Är det möjligt att beställa Black Bay med olika tavlor/bezel tror ni?
Blå Tudor tisdag!
![]()
1600 för bandet och 2100 för spännet (eller om det var tvärtom) var priserna jag fick förra veckan av AD i Sthlm.Vad listar ett läderband till black bayen på?
Sitter verkligen som en "smäck" micke!
får man fråga vilken omkrets armen som bär klockan har? grymt sugen men lite rädd att den är i största laget för mina pipränsare till armar...
//n011an
Tycker den bär ganska litet för att vara 42mm. Aningen större än en 40mm maxicase sub typ?Vill påstå att BB behöver hyfsade armleder. Detta saknas hos mig, dock så har jag ganska fläskig mage som kompenserar.
Najs att man fyller år imorgon också, ett tecken?
![]()