Ja jag tänkte att jag skulle bjuda på en liten luring när det ändå är torsdagShit vad jag blev lurad av den spegelvända bilden. Trodde för en stund att det finns en Black Bay LHD, men insåg sen när jag zoomade in att du bara lurades
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag tänkte att jag skulle bjuda på en liten luring när det ändå är torsdagShit vad jag blev lurad av den spegelvända bilden. Trodde för en stund att det finns en Black Bay LHD, men insåg sen när jag zoomade in att du bara lurades
Ja mig lurade du helt klartJa jag tänkte att jag skulle bjuda på en liten luring när det ändå är torsdag
Får man fråga hur mycket köphistorik du har?Nymans Stockholm verkar iaf äntligen börjat skriva upp folk nu.. Har vi tur betyder det att dom fått NÅGON sorts hint om att leveranser är på gång!
EDIT: Dom har fått "indikationer att dom första är på väg inom en någorlunda snar framtid"
Mig medJa mig lurade du helt klart
Grym bild!
Tudor torsdag säger ni?
Bäst man faller in i ledet.
Fasen vad läcker den där är riktigt snyggt fotat också.
Tudor torsdag säger ni?
Bäst man faller in i ledet.
Ett stycke Tank Must à 28 200 SEK. Aldrig köpt något annat av Nymans, men det är ju alltid nånting!Får man fråga hur mycket köphistorik du har?
Tack då hoppas jag att det är 1-6 månader för mig med och inte ett år som de saEtt stycke Tank Must à 28 200 SEK. Aldrig köpt något annat av Nymans, men det är ju alltid nånting!
Grym bild!
Fasen vad läcker den där är riktigt snyggt fotat också.
Jag ställde samma fråga häromdagen. Är sjukt sugen på att testa switcha på mina. Tror eventuellt 58:an gör sig bra med den länken. S&G lär dock göra sig något sämre med 58:a länkenFasen vad läcker den där är riktigt snyggt fotat också.
Vore onekligen spännande att testa hur en bb58 skulle ta sig ut på den länken - någon som vet om det har testats och isf om det passar?
Edit- mitt snille är uppenbart endast överträffat av mina fotomontage-skills..
Ah, jag missade det - har haft lite för mycket att stå i på sistone och inte riktigt hängt med
Nää känns inte som en klockren kombo åt det hållet direkt. Men just som du säger tror jag tt-länk kan bli riktigt trevligt till den svarta 58:anAh, jag missade det - har haft lite för mycket att stå i på sistone och inte riktigt hängt med
Men då var jag inte så galet ute i mitt tänk då - tror att det kan bli riktigt härligt med tt-länken till gilt-tonerna på 58an men håller men om att s&g:n nog kanske inte blir lika klockren på stållänken
Haha Får se hur helgen faller ut. Kanske blir lite tid att testaDo it.. ingen minns en fegis
Rätt ointressant i sig, en sak hände med ett exemplar och det var en ganska basic fix. Såvida det inte har varit tal om ett återkommande problem med Pro'n så är det ju en tämligen poänglös video.Kanske av intresse:
Du får testa min nästa veckaBlir mer och mer sugen på att testa en Pro.