• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

DSC09148 (1).jpg

Tudor torsdag säger ni?
Bäst man faller in i ledet.

DSC09148 (1).jpg

Tudor torsdag säger ni?
Bäst man faller in i ledet.
Fasen vad läcker den där är 👌 riktigt snyggt fotat också.

Vore onekligen spännande att testa hur en bb58 skulle ta sig ut på den länken - någon som vet om det har testats och isf om det passar?

Edit- mitt snille är uppenbart endast överträffat av mina fotomontage-skills..

86C7E321-8AEC-4EF3-9F80-4FC93E8E8FCB.jpeg

Senast ändrad:
Fasen vad läcker den där är 👌 riktigt snyggt fotat också.

Vore onekligen spännande att testa hur en bb58 skulle ta sig ut på den länken - någon som vet om det har testats och isf om det passar?

Edit- mitt snille är uppenbart endast överträffat av mina fotomontage-skills..

86C7E321-8AEC-4EF3-9F80-4FC93E8E8FCB.jpeg
Jag ställde samma fråga häromdagen. Är sjukt sugen på att testa switcha på mina. Tror eventuellt 58:an gör sig bra med den länken. S&G lär dock göra sig något sämre med 58:a länken
D235A5E0-5E48-41DF-807C-D091ED9D543A.jpeg

5B21851E-A605-45C3-B8DF-AE3B55ACF1DA.jpeg

Jag ställde samma fråga häromdagen. Är sjukt sugen på att testa switcha på mina. Tror eventuellt 58:an gör sig bra med den länken. S&G lär dock göra sig något sämre med 58:a länken
D235A5E0-5E48-41DF-807C-D091ED9D543A.jpeg

5B21851E-A605-45C3-B8DF-AE3B55ACF1DA.jpeg
Ah, jag missade det - har haft lite för mycket att stå i på sistone och inte riktigt hängt med 😅
Men då var jag inte så galet ute i mitt tänk då - tror att det kan bli riktigt härligt med tt-länken till gilt-tonerna på 58an men håller men om att s&g:n nog kanske inte blir lika klockren på stållänken 🤔

Ah, jag missade det - har haft lite för mycket att stå i på sistone och inte riktigt hängt med 😅
Men då var jag inte så galet ute i mitt tänk då - tror att det kan bli riktigt härligt med tt-länken till gilt-tonerna på 58an men håller men om att s&g:n nog kanske inte blir lika klockren på stållänken 🤔
Nää känns inte som en klockren kombo åt det hållet direkt. Men just som du säger tror jag tt-länk kan bli riktigt trevligt till den svarta 58:an
Do it.. ingen minns en fegis :p
Haha 😬 Får se hur helgen faller ut. Kanske blir lite tid att testa 🤔

Tillbaka
Topp