• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Testade i Singapore i Tudors egen butik. De räknar med att få in om ca 3 månader.

Tycker Jennie Elle’s kommentar är lite lustig, Av de som jag vet som rest runt så är den inte så vanlig ännu. Av de bekannta och kollegor runt om som jag har kollar med så har det skramlat tomt. Låter snarare som att AD kände igen henne och erbjöd sig att sälja visningsex till dem. 🤷🏻‍♂️

Kändes bra och trevlig. Vansinnigt lätt. Däremot upplever jag FXD’n som en roligare klocka med mer orginalitet. Pelagosen blir lite som ett Sub substitut (iof ett vansinnigt bra sådant). Men klart prisvärd och definivt en klocka man kan känna sig trygg att bära.

0D8E19DF-8B94-4ED0-9E3B-43A90979D1B5.jpeg
Nu är inte klockan så glansig utan pga skyddsplast som typ impregneras i anti-bakteriell mellan kunderna 😷

Du får testa min nästa vecka😍
E4DB827D-7C97-4619-A9BB-40843D0358C9.jpeg

Fråga till moderna Tudor-fantasten Been!:
Med tanke på mängden vansinnigt coola Tudors du äger vore det intressant att veta hur det kommer sig att du valt att inte även ha en OG BB58 i samlingen? Det är ändå den som (iaf enligt många) verkligen satte moderna Tudor på kartan och är universiellt hyllad. Vad är främsta skälet till att du utelämnat den?

20220924_135219.jpg

Fråga till moderna Tudor-fantasten Been!:
Med tanke på mängden vansinnigt coola Tudors du äger vore det intressant att veta hur det kommer sig att du valt att inte även ha en OG BB58 i samlingen? Det är ändå den som (iaf enligt många) verkligen satte moderna Tudor på kartan och är universiellt hyllad. Vad är främsta skälet till att du utelämnat den?

20220924_135219.jpg
Ärliga svaret är att jag inte gillar den vet ej varför.
Sen har ju alla en sådan då därav att jag har 925:an.

Idag har man provat sin första BB58. Satt grymt skönt, va lite orolig att den skulle kännas för stor då man inte ligger inne med världens grövsta handleder.
Men den blå färgen var inte 100% kärlek för mig. Kanske måste ställa mig i kö för den svarta 😁

Bilagor

• 20221001_133513.jpg
    20221001_133513.jpg
    364.6 KB · Visningar: 9
Far i huset tar på sig Tudorn och lagar lunch idag

328445AD-A8F1-480E-B28D-80CD4674DC3C.jpeg

Hur har det gått med länkprovningen @Burnman - har det blivit något?
Nää inte hunnit tyvärr. Höströj ute idag med förberedelse för poolstängning, plocka undan ungarnas leksaker som spritts över hela nejden, klippt gräset och plockat in alla utemöbler. Och som lök på laxen fick frugan för sig att 11 meter gardinskenor med gardiner skulle upp 🙄
Imorrn har grabben sitt livs första brottartävling också men beroende på när vi är hemma kan det med lite stolpe in bli morgondagens eftermiddagsprojekt. Vi siktar på det i alla fall

Tillbaka
Topp