Barricello
Guld
Givetvis Kö ..vi avvaktar.Yes. Fortfarande oklart hur lång och förstås som alltid ”bra kund historik”. Krons hade 60+ på kö efter bara någon vecka, så gissningsvis blir denna svår iaf kommande 6-12 månader…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givetvis Kö ..vi avvaktar.Yes. Fortfarande oklart hur lång och förstås som alltid ”bra kund historik”. Krons hade 60+ på kö efter bara någon vecka, så gissningsvis blir denna svår iaf kommande 6-12 månader…
Stark bild! ..va eventet ihop med Nymans/Krons eller solo Tudor?
Tuff retrofeelingRanger bricka
Håller helt med dig där!Det blir bara svårare och svårare att hitta anledningar till att använda någon annan klocka…
Det var Tudor som körde deras CEO var där och pratade sedan var ju hela ledningen från Nymanoch Krons där så de var väl inblandad på något sätt fick ju inbjudan från domStark bild! ..va eventet ihop med Nymans/Krons eller solo Tudor?
Gjorde sig riktigt bra på det där natot imhoTudor-torsdag här med
… även tjockleken på den?Bjuder på en liten minikavalkad av bilder på nyförvärvet. Älskar allt med den här!
Grymt fin klocka och grymt trevliga bilder.Bjuder på en liten minikavalkad av bilder på nyförvärvet. Älskar allt med den här!
Tjockleken. Söndertjatat ämne men jag tycker inte tjockleken är ett problem alls!… även tjockleken på den?
Skämt åsido, grym klocka och riktigt fina bilder
Var mest ett skämt, har själv testat och tycker heller inte det är något som helst problem. Visst, den är ju inte tunn, men inget alls som stör Grymt fin klocka! Pro är definitivt den moderna Tudor som lockar mestTjockleken. Söndertjatat ämne men jag tycker inte tjockleken är ett problem alls!
Tack! Jag håller medGjorde sig riktigt bra på det där natot imho
Helt rätt, tunn är den inteVar mest ett skämt, har själv testat och tycker heller inte det är något som helst problem. Visst, den är ju inte tunn, men inget alls som stör Grymt fin klocka! Pro är definitivt den moderna Tudor som lockar mest
Mycket fin!Tudortorsdag
Hahahahaha, tjockleken älskar jag mest! Jag var själv faktiskt extremt skeptisk till tjockleken, men med en bra sizead länk så är det en non-issue. Trodde jag skulle störa mig på det och på vikten men icke. Och den väger enbart marginellt mer än andra klockor i arsenalen.… även tjockleken på den?
Skämt åsido, grym klocka och riktigt fina bilder
Tack så mycket! Alltid extra kul att plåta nytt!Grymt fin klocka och grymt trevliga bilder.